تئاتر «باشدان باشا» در کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) به نمایش گذاشته شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گفت: تئاتر «باشدان باشا» در راستای پیوند مسجد و مدرسه و همزمان با هفته دفاع مقدس برای اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) به نمایش گذاشته شد.

«سینا ولی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: تئاتر «باشدان باشا» در راستای پیوند مسجد و مدرسه و همزمان با هفته دفاع مقدس برای اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در مسجد جامع به نمایش گذاشته شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) تصریح کرد: در این نمایش تئاتر تعدادی از دانش آموزان مدرسه امام خمینی (ره) نیز حضور داشتند و استقبال خوبی از این تئاتر شد.

 

وی افزود: این نمایشگاه با بازیگری آقای رسول حمیدی بخشی از خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس در استقبال از پیکر شهدا به نمایش گذاشته شد.

 

ولی پور اذعان داشت: این فعالیت فرهنگی با مشارکت کانون فرهنگی هنری امام علی (ع)، مدیریت مدرسه امام خمینی و پایگاه مقاومت شهید عباسقلی نژاد برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) اضافه کرد: امیدواریم چنین برنامه های فرهنگی بتواند زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان را فراهم و نسل امروز را با دوران دفاع مقدس بیش از پیش آشناتر کند.

 

ولی پور ادامه داد: دیدار با خانواده های معظم شهدای محله از دیگر برنامه های این کانون است که طی هفته جاری به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور اعضای کانون اجرا خواهد شد.

 

کد خبر 1218477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha