آغاز به کار طرح ابتکاری «جوانان گام دوم انقلاب» در فارس

ایمانیه گفت: طرح ابتکاری «جوانان گام دوم انقلاب» در فارس با همت تعدادی از جوانان خودجوش و با همکاری آموزش و پرورش استان، کار خود را از چهار ناحیه شیراز آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدهادی ایمانیه، امروز شنبه (2 مهر) در آئین زنگ آغاز سال تحصیلی در شیراز گفت: فارس یک استان علمی است و کیفیت تدریس و آموزش و پژوهش در دبیرستان و دانشگاه ‌ها در اولویت این استان قرار دارد.

استاندار فارس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای فرهنگی و دانش‌آموز ادامه داد: زنگ آغاز سال تحصیلی در مدرسه شبانه روزی دخترانه عشایری «حضرت معصومه (س)» شیراز به عنوان مدرسه نمادین نواخته شد که نشانه توجه ویژه مسئولان استان به آموزش و پرورش عشایری است.

وی اضافه کرد: طرح ابتکاری «جوانان گام دوم انقلاب» در فارس با همت تعدادی از جوانان خودجوش و با همکاری آموزش و پرورش استان، کار خود را از چهار ناحیه شیراز آغاز خواهد کرد و توسعه فرهنگ گام دومی مبتنی بر فعالیت‌ های جهادی و با انگیزه از اهداف این طرح است.

ایمانیه اعلام کرد: بیش از ۹۴۰ هزار دانش ‌آموز در سراسر فارس در سال تحصیلی جدید وارد مدارس می شوند و در بیش از ۴۲ هزار کلاس درس حضور خواهند یافت.

کد خبر 1218492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha