دانش‌آموزان سرمایه‌های ملی کشور هستند

عاشوری از دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های ملی و اجتماعی کشور نام برد و گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، «کیا عاشوری» امروز(شنبه، ۲ مهر) در آیین آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ مهر، ایثار و مقاومت که در دبیرستان دخترانه آزادی برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان، مدیران و معلمان آرزوی موفقیت کرد.

 

فرماندار تالش یاد و خاطره شهدا و رشادت‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را گرامی داشت و افزود: هفته دفاع مقدس یاد و خاطره هزاران غنچه نشکفته را در ذهن هایمان تداعی می‌کند که در همین کلاس‌ها درس عزت، شهامت، شجاعت و ولایتمداری آموختند و برای دفاع از دین و میهن اسلامی عزیزترین سرمایه و جان خود را فدا کردند.

 

وی با بیان‌اینکه دانش‌آموزان سرمایه‌های ملی، اجتماعی و آینده‌سازان کشور هستند، تصریح‌کرد: استکبار جهانی با گذشت ۴۳ سال از عمر پرخیر و برکت انقلاب تلاش دارد با ترفند‌های مختلف در عصر امروز که عصر مدرنیته است سرمایه‌های ملی را از مسیر اصلی انقلاب و اسلام خارج کنند.

 

عاشوری گفت: با شیوع ویروس کرونا در سال‌های گذشته، حوزه تعلیم و تربیت با آسیب‌های جدی مواجه شد که ان‌شاء‌الله امسال با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و اهتمام بیش از پیش معلمان،  نواقص های سال‌های گذشته برطرف شود.

 

*بیش از ۳۰ هزار دانش‌آموز تالشی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند

«سید مرتضی مختاری» نیز در این آیین با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس،اظهارکرد: ۳۰ هزار و ۹۵۵ دانش‌آموز در ۳۱۵ مدرسه شهرستان تالش، فرآیند آموزش خود را آغاز کردند.

 

مدیر آموزش و پرورش تالش گفت: دانش‌آموزانی که در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در مدارس تالش تحصیل می‌کنند شامل  ۱۵ هزار و ۹۵۷ پسر و ۱۴ هزار و ۹۹۴ دختر است.

کد خبر 1218497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha