ویژه برنامه های دهه وقف با محوریت بقاع متبرکه شاخص برگزار می‌شوند

جهان اسلامی گفت: امسال ویژه برنامه های دهه وقف با محوریت بقاع متبرکه شاخص برگزار می شوند.

«جهان اسلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح برنامه های دهه وقف، گفت: ویژه برنامه های این دهه با محوریت بقاع متبرکه شاخص برگزار می شوند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت افزود: به همین منظور در آستانه ورود به دهه وقف، بقاع امامزادگان شاخص و سطح شهر با نصب بنر فضاسازی شد.

 

وی مراسم قرائت زیارت عاشورا را یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه وقف برشمرد و بیان کرد: برگزاری مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدا و ضریح امامزاده سلطان سید احمد ساردوئیه با حضور همکاران از دیگر برنامه های ویژه این دهه است.

 

اسلامی ابراز کرد: یکی دیگر از این ویژه برنامه ها، نواختن زنگ وقف با حضور مسئولین است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت ادامه داد: همزمان با سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی در بقعه متبرکه امامزاده سلطان سید احمد ساردوئیه برگزار می‌شود.

 

وی اظهار کرد: برگزاری مراسم شهادت امام رضا (ع) نیز در بقاع متبرکه امامزادگان سلطان سید احمد ساردوئیه و سید عبدالله مردهک از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در دهه وقف است.

 

اسلامی اضافه کرد: همچنین هم زمان با دهه وقف ایستگاه همه واقف باشیم در بقعه متبرکه امامزاده سلطان سید احمد ساردوئیه راه اندازی می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت یادآور شد: دیدار با امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و ارائه گزارش عملکرد یک ساله این اداره، از دیگر برنامه های دهه وقف است.

 

وی حضور کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت در نماز جمعه را یکی دیگر از برنامه های ویژه این ایام برشمرد و عنوان کرد: علاوه بر این قصد داریم در این دهه از نفرات برتر مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی با اهدای جوایز تجلیل کنیم.

 

اسلامی در خاتمه، گفت: طرح مهر تحصیلی از سایر ویژه برنامه های دهه وقف است که در این راستا به دانش آموزان بی بضاعت، کیف و لوازم التحریر اهدا می شود.

کد خبر 1218499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha