رشادت‌های رزمندگان اسلام را با استفاده از ابزارهای نو بیان کنیم

حسینی بر ضرورت ثبت خاطرات و واقعیت‌های هشت سال دفاع مقدس توسط رزمندگان به صورت کتاب تاکید کرد و گفت: باید با استفاده از ابزارهای نو رشادت‌های رزمندگان اسلام را بیان کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «سید محمد حسینی» امروز شنبه (۲ مهر) در حاشیه آئین گرامیداشت شهدای آموزش و پرورش آبادان که در سینما مهر این شهرستان برگزار شد، تنها راه خنثی سازی تحریم‌های دشمنان را ارتقای سطح آموزش و دانش دانست و اظهار کرد: اگر در  حوزه‌های علم و فناوری حرکت نکرده بودیم تحریم‌ها تاثیرگذار می‌شد.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: با خودباوری و عزت نفس سرنوشت کشور را به خواست بیگانگان گره نمی‌زنیم هر چند برای رفع تحریم‌ها مذاکره می‌کنیم ولی کار برای کشور را هم ادامه می‌دهیم؛ دولت با اتکا به منابع داخلی و با صبر و استقامت پیشرفت کشور را شبانه روزی پیگیری می‌کند.

 

وی همچنین به مقاومت و پایداری مردم در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: پایمردی مردم نگذاشت دشمن به اهداف شوم خود برسد؛ روحیه شهادت طلبی رزمندگان در دفاع مقدس افسانه نیست بلکه یک واقعیت جاودانه است.

 

حسینی با اشاره به حماسه ذالفقاری و شکست حصر آبادان به فرمان امام خمینی (ره) تصریح کرد: شکست حصر آبادان در سال ۶۰ نقطه عطفی در تاریخ جنگ تحمیلی است.

 

وی بر ضرورت ثبت خاطرات و واقعیت‌های هشت سال دفاع مقدس توسط رزمندگان به صورت کتاب تاکید کرد و گفت: کتاب خاطرات به فیلم و تئاتر تبدیل خواهد شد، لذا می بایست با استفاده از ابزارهای نو رشادت‌های رزمندگان اسلام را بیان کنیم.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای بیان واقعیت ها و ارزش های جنگ تحمیلی برشمرد و یاد آور شد: ملتی که برای آزادی و بیرون راندن دشمن از خاک خود شهید می‌دهد سربلند و پیروز است.

 

کد خبر 1218504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha