آشوبگران امنیت مردم را هدف قرار داده‌اند

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر ، آشوبگران امنیت مردم را هدف قرار داده‌اند گفت: آشوبگران می‌خواستند اینجا را به افغانستان و عراق و سوریه دیگری تبدیل کنند اما ما به آنان چنین اجازه‌ای ندادیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (شنبه، ۲ مهر) در مراسم بازگشایی مدارس، نواختن زنگ مهر و زنگ دفاع مقدس شهرستان رودسر اظهار داشت: مدرسه سازی و مشارکت خیران در این امر از جمله کارهای پر خیر و برکتی است که آثار آن برای انسان ماندگار خواهد بود.

 

امام جمعه شهرستان رودسر ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت خیران در امر مدرسه سازی برای فراهم آوردن زمینه تحصیل دانش‌آموزان ایران اسلامی عنوان کرد: در همینجا باید دفاع قهرمانانه ملت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را گرامی بدارم زیرا امنیت و آرامش کشور مدیون خون پاک شهدا و رزمندگان بوده و هست.

 

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی در ابتدای سال تحصیلی با آشوب در اماکن مردمی و عمومی می‌خواستند جلوی بازگشایی مدارس را بگیرند و ناامنی ایجاد کنند افزود: آشوبگران می‌خواستند اینجا را به افغانستان و عراق و سوریه دیگری تبدیل کنند اما ما به آنان چنین اجازه‌ای نمی‌دهیم و نخواهیم داد.

 

امام جمعه شهرستان رودسر ضمن تاکید بر لزوم تامین آرامش و امنیت دانش‌آموزان برای تحصیل در مدارس اضافه کرد: دشمن ۴۳ سال فتنه انگیزی کرد و جنگ هم فتنه بود تا به وسیله آن کشورمان را منهدم کنند.

 

روحانی اذعان کرد: در این جریان و دفاع از یک دختر خانمی که خدا رحمتش کند عده‌ای به میدان آمدند و شعارهای هنجارشکنانه دادند و آمبولانس‌ها، مساجد، قرآن و بیرق امام حسین (علیه السلام ) را آتش زدند معلوم شد که اینها امنیت مردم را هدف قرار داده‌اند و اصلا دلشان برای این دختر ۲۲ ساله نسوخته است.

 

وی با بیان اینکه مطالبه گری درست برای خود راه و روشی مشخص دارد و با ایجاد آشوب و بلوا فرق دارد یادآور شد: امروز همزمان در سراسر کشور حدود ۱۶ میلیون نفر دانش‌آموز سر کلاس درس حاضر شدند اما آشوبگران امنیت آنان را به خطر انداختند و نباید انتظار داشته باشند که پلیس و نیروهای مسلح و امنیتی ما ساکت در خانه‌های خود بنشینند اما آنان در  خیابان جولان بدهند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر برخورد بسیار سخت و قاطع پلیس و نیروهای امنیتی با آشوبگران را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: ما هشت سال تمام در مقابل رژیم صدام و تمام دنیا ایستادیم اما اجازه ندادیم امنیت این ملت به خطر بیفتد و خاکش تصرف شود آنوقت چگونه آشوبگران انتظار دارند با آتش زدن اموال عمومی انقلاب را هدف قرار دهند.

 

روحانی خاطرنشان کرد: به کوری چشم اغتشاشگران دانش‌آموزان معصوم ما میآیند و اولیاشان در امنیت کامل آنان را همراهی می‌کنند و انشالله تا آخر سال تحصیلی و با همت نیروهای امنیتی مدارس ما برقرار خواهد بود.

 

کد خبر 1218537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha