دشمن نمی تواند مومنان را احساسی کند/ نیروهای مسلح جان پناه ملت ایران هستند

سردار معروفی با بیان اینکه دشمن نمی تواند مومنان را احساسی کند و ما با تدبیر عمل می کنیم؛ گفت: نیروهای مسلح جان پناه و سنگر امن ملت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، عصر شنبه(۲مهر) دراجتماع عظیم مردمی که در محکومیت هتک حرمت به تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد؛ با صراحت اعلام کرد: دشمنان بدانند همه ما حاج قاسم هستیم.
 

 

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه با بیان اینکه شما مردم پای حقیقت دین ایستادید و با این حرکت و خروش، پیام خود را به دوستان انقلاب و دشمنان صادر کردید؛ افزود: دشمنان بدانند ما مانند حاج قاسم با ایستادگی در راه حق، دست از نظام و انقلاب و مردم برنخواهیم داشت.

 


 

وی با افزودن این مطلب که انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت مردم بزرگ آن در طول 43 سال و رهبری پیامبرگونه امامین انقلاب آبروی بزرگی برای ملت ایران و آزادی خواهان جهان به همراه آورد؛ یکی از قابلیت های ملت ایران را هوشمندی ملت عنوان کرد.

 

 

 

سردار معروفی این هوشمندی را در سقوط نظام شاهنشاهی، جنگ هشت ساله، ایستادگی پای حق فناوری هسته ای و... مورد توجه قرار داد و با بیان اينکه دعوا بر سر فناوری علمی است و دنیا ما را محاصره کرده زیرا نمی توانند پیشرفت ما را ببینند؛ افزود: ملت ما در 43 سال اخیر در شرایط سخت اقتصادی، فشار و کمبود همه مشکلات را تحمل کردند اما پای دین، انقلاب، ناموس و ولی خدا ایستادند.

 


 

وی با متذکر شدن این نکته که ملت ایران همواره صف خود را از فتنه گران جدا کرده و در صف انقلاب ایستادگی کردند؛ گفت: دشمن در شهادت حاج قاسم عزیز خواست قلب این مرد بزرگ را از کار بیندازد تا جریان مقاومت تعطیل شود اما دشمن احمق نمی دانست قلب میلیون ها انسان در دنیا را زد و امروز همه گروه های ملی و مذهبی قلب حاج قاسم است و عکس شهیدمان به عنوان نماد در خانه های آنها است.

 


 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: در هر خانه ای که عکس حاج قاسم است یعنی حقیقت انقلاب اسلامی و امروز به دنبال تولید حاج قاسم نه با جنسیت مرد، بلکه با اندیشه زیبای انقلابی، اسلامی، اعتقادی و ملی هستیم و من از همه بچه های حاج قاسم از پیشکسوتان دفاع مقدس درخواست دارم واقعیت های دفاع هشت ساله را برای ملت و جوانان و نوجوانانی که آن دوران را ندیدند بازگو کنند.
 

 

 

 

وی با اشاره به شکل دهی مدافعان حرم از کشورهای مختلف اسلامی توسط حاج قاسم تصریح کرد: حاج قاسم و شهدای مدافع حرم ناموس ما را حفظ کردند.
 

 

 

 

سردار معروفی در بخش دیگری از سخنانش گفت: جریان خانم امینی یک اسم رمز برای آشوب گری و ناامن کردن کشور بود اما همه بدانند امنیت خط قرمز ملت ایران است و نیروهای مسلح از جمله ارتش، سپاه و نیروی انتظامی خدوم و مظلوم همه در یک صف واحد محکم تر از زمان جنگ خود را سپر بلای ملت می کنیم و نیروهای مسلح جان پناه و سنگر امن ملت هستند و ما قدردان مجاهدت مجاهدین نیروی انتظامی در برقراری امنیت هستیم.

 

 

 

وی با تاکید بر اینکه همه دشمنان و کج اندیشان بدانند اهانت به قرآن، اهل بیت، عاشورا و حاج قاسم خط قرمز است و هیچگاه در این زمینه کوتاه نمی آییم؛ بیان کرد: دشمن نمی تواند مومنان را احساسی کند، ما با تدبیر عمل می کنیم و امسال دشمنان خواهند دید که در سالگرد سوم شهید سلیمانی چه انقلابی در کرمان به پا شود.

 

 

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در پایان با این توصیه که ما مردم باید مراقب عزت و عظمت خود باشیم؛ بر حفظ مثلث مقاومت، جهاد و شهادت که حاج قاسم برای آن جان داد؛ تاکید کرد و گفت: حاج قاسم سفارش کرد از بزرگ ترین شئون عاقبت بخیری اطاعت از رهبری است و ما مردم کرمان باید عباس انقلاب اسلامی باشیم.

کد خبر 1218549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha