راز موفقیت سردار سلیمانی، خدایی اندیشیدن و الهی زندگی کردن بود

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان گفت: راز و رمز موفقیت سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خدایی اندیشیدن و الهی زندگی کردن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حجت الاسلام سید سعید حسینی در همایش ملی «سردار بی سر حاج ابراهیم همت» در کاشان گفت: راز و رمز موفقیت سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خدایی اندیشیدن و الهی زندگی کردن بود.

 

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان افزود: این شهید جلیل‌القدر در دل، جان، روح و باطن فقط به خداوند متعال می‌اندیشید. شهید سلیمانی با تدبیری شگرف و مدیریت جهادی و انقلابی توانست با وجود نیروهای کم و امکانات و تجهیزات ناچیز در جنگ ۳۳ روزه قوی‌ترین ارتش خاورمیانه و چهارمین ارتش جهان را به زانو درآورد.

 

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: هنوز رژیم صهیونستی به این باور نرسیده که چگونه حزب‌الله لبنان توانست در جنگ ۳۳ روزه طومار زندگی این رژیم به ظاهر نیرومند و قوی را که آمریکا او را پشتیبانی می‌کرد، درهم بپیچد.

 

وی اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب تاکنون ۲ بار در سخنرانی‌ها و بیانات شان از واژه مکتب نام برده‌اند، مکتب امام (ره) و مکتب حاج قاسم که مکتب امام راحل، اسلام ناب محمدی و مکتب حاج قاسم نیز که پیاده کردن دین اسلام محمدی که برگرفته از امام معصوم (ع) و عاشورای حسینی است.

 

همایش ملی سردار بی سر شهید حاج ابراهیم همت هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و روز ولایت مداری، جوانان ،علم و دانش پژوهی با حضور دانش آموزان و مسئولان در تالار غیاث الدین جمشید کاشانی برگزار شد.

 

کد خبر 1218585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha