سند توسعه فرهنگ قرآنی راهبرد و نقشه راه برای فعالان قرآن کریم است

جابری انصاری با اشاره به اینکه سند توسعه فرهنگ قرآنی راهبرد و نقشه راه برای فعالان قرآن کریم است گفت: تدوین سند توسعه قرآنی که با بهره مندی از ظرفیت علمی جهاد دانشگاهی تدوین شده است، سندی در تراز و استانداردهای فرهنگی است.

« سعید جابری انصاری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند توجه به سند توسعه فرهنگ قرآنی در البرز که پیش از این با حضور نماینده ولی فقیه در این استان رونمایی شده بود گفت: تدوین سند توسعه قرآنی که با بهره مندی از ظرفیت علمی جهاد دانشگاهی تدوین شده است، سندی در تراز و استانداردهای فرهنگی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در سطح دانشگاه و دبیرستان یکی از مولفه های مورد توجه تحقق و پیاده سازی این سند راهبردی قرآنی است.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه قرآن در پیشبرد اهداف نظام اسلامی بیان کرد: شناسایی ظرفیت های فرهنگی و هنری متناسب با راهبردهای قرآنی می تواند نتایج موثری را در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب و تبیین گام دوم انقلاب ایجاد کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: تحقق سند فرهنگ قرآنی استان البرز با نظارت امام جمعه و نماینده ولی فقیه در البرز به عنوان یک کارگروه قرآنی با هدف پیشرویی فرهنگ قرآنی اجرا می شود.

کد خبر 1218658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha