اجرای گروه سرود سماء کانون شهید نبیری در حرم رضوی

قلعه از اجرای گروه سرود سماء همزمان با ایام پایانی ماه صفر در حرم امام رضا علیه السلام خبر داد.

«مجید قلعه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مرکزی با اشاره به اینکه گروه سرود سماء، کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری، در مناسبت های مختلف و در مکان های مختلف به اجرای سرود  می پردازد، گفت: گروه سرود سماء برای چهارمین سال متوالی جهت اجرا در حرم مطهر رضوی راهی شهر مشهد مقدس شد.


مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری افزود: به دعوت حرم مطهر رضوی گروه سرود سماء همراه با گروه های کشوری دیگر در صحن های مختلف به مناسبت شهادت امام مهربانی ها، به اجرا خواهند پرداخت .


وی با اشاره به اینکه گروه سرود سماء، متشکل از اعضای کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری می باشند، ادامه داد: این گروه روز یکشنبه به مشهد مقدس اعزام شده اند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری اضافه کرد: گروه سرود سماء به مدت یک هفته در نقاط مختلف شهر مشهد اعم از فرودگاه ، راه آهن و صحن های مختلف حرم مطهر رضوی به اجرا می پردازد.

 

قلعه اضافه کرد: گروه سرود سماء در ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام نیز به کربلا اعزام شده و در مسیر پیاده روی و حرم مطهر امام علی علیه السلام، امام حسین علیه السلام و حضرت عباس علیه السلام به اجرای سرود پرداختند. 

کد خبر 1218659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha