درگذشت مهسا امینی بهانه‌ای برای موج‌سواری عده‌ای منافق و آشوبگر شد

حجت‌الاسلام رستمی گفت: درگذشت مهسا امینی بهانه‌ای برای موج‌سواری عده‌ای منافق و آشوبگر شده و عده‌ای سودجو و البته فریب‌خورده با هدایت‌گری معاندان از جمله سازمان منافقان، کشور را به سمت آشوب و اغتشاش هدایت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام رستمی پیش از ظهر امروز (یکشنبه سوم مهرماه) در مراسم عزاداری رحلت حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قروه؛ با اشاره به رفتار و اخلاق حسنه پیامبر اشاره اظهارکرد: یکی از مهمترین شاخصه‌های پیشرفت دین اسلام و مجذوب پیامبر اکرم(ص) بین مردم داشتن اخلاق حسنه پیامبر بود.

 

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قروه افزود: پیامبر اکرم(ص) در قرآن به‌عنوان الگو معرفی شدند و ما نیز باید با الگو گرفتن از آن بزرگوار بتوانیم به سعادت دنیوی و اخروی برسیم.

 

 

وی تصریح کرد: چند روزی است که درگذشت مهسا امینی بهانه‌ای برای موج‌سواری عده‌ای منافق و آشوبگر شده و عده‌ای سودجو و البته فریب‌خورده با هدایت‌گری معاندان و خارج‌نشین از جمله سازمان منافقان، کشور را به سمت آشوب و اغتشاش هدایت کردند.

 

 

حجت‌الاسلام رستمی اعلام کرد: اعتشاشات اخیر موجب خسارت به اموال عمومی و دولتی و شهادت و مجروحیت تنی چند از نیروهای انتظامی و بسیجی شدند.

 

 

وی خواستار بصیرت و آگاهی مردم بویژه نوجوانان و جوانان شد و اضافه کرد: مردم باید در این شرایط مراقب فرزندان خود باشند.

 

 

مراسم عزاداری ۲۸ صفر با حضور گسترده عزاداران در شهرستان قروه با حضور مردم ولایتمدار و شیفتگان اهل بیت(ع) عصمت و طهارت برگزار شد.

 

 

در این مراسم با مداحی مداحان اهلبیت عصمت و طهارت در ماتم رحلت جانسوز پیامبر بزرگوار اسلام(ص) و امامان معصوم(ع) نوحه سرایی کردند وشیفتگان پیامبر اکرم به سر و سینه خود زدند و اشک ماتم ریختند.

 

 

در پایان مردم متدین شهرستان قروه در این مراسم با سر دادن شعارهایی نظیر لبیک یا خامنه‌ای، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائل ضمن حمایت از نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی و با امضاء کردن بنر خواستار برخورد قاطع با فتنه‌گران و آشوبگران شدند.

 

 

کد خبر 1218663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha