هوشیاری جوانان انقلاب برای شکست جنگ فرهنگی دشمن ضروری است

حجت الاسلام مهدوی ارفع، به توطئه دشمن در جنگ فرهنگی و رسانه ای که در پی منحرف ساختن جوانان از مسیر انقلاب است، اشاره کرد و گفت: هوشیاری جوانان انقلاب برای شکست جنگ فرهنگی دشمن ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام «حمیدرضا مهدوی ارفع»، امروز(3مهر)، در برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در حوزه علمیه خرم‌آباد به توطئه های دشمن از اوایل انقلاب تاکنون اشاره کرد و اظهارداشت: دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب است.

 

استاد حوزه و دانشگاه در لرستان با بیان اینکه امروز در شرایط حساسی زندگی می کنیم و دشمن با پیش گرفتن جنگ فرهنگی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است، افزود: دشمن جوانان این نظام و به گمراهی کشاندن آنها را هدف قرار داده است.

 

وی بیان کرد: دشمن می خواهد جوانان این نظام را از مسیر انقلاب منحرف سازد و در پی ضربه زدن به اصل انقلاب و نظام است و هوشیاری جوانان لازمه خنثی ساختن دسیسه های دشمن است.

 

حجت السلام مهدوی ارفع تصریح کرد: امروز ملت ایران اسلامی به ویزه جوانان باید در این جنگ فرهنگی هوشیار باشند و با بصیرت و آگاهی و حرکت در مسیر انقلاب جلوی توطئه های دشمن بایستند.

 

وی با اشاره به توهین به مقدسات در اغتشاشات اخیر گفت: دشمنان، مقدسات ما را نشانه گرفته و توهین به مقدسات اصولگرا و اصلاح طلب برنمی‌تابد.

 

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با ابراز تأسف از مرگ مهسا امینی، بیان کرد: حضور با بصیرت مردم در صحنه خنثی کننده توطئه های دشمن است.

 

وی با بیان اینکه مادامی که بر پرودگار متکی باشیم هرگز آسیبی به کشور وارد نخواهد شد، گفت: امروز  هوشیاری مردم بیش از پیش ضروری است و همگی باید در برابر فتنه‌گران ایستادگی کنیم.

 

کد خبر 1218669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha