راهپیمایی «امت رسول الله (ص)» فرصتی برای تجدید میثاق با رهبر مقام معظم انقلاب (مدظله العالی) است

آیت الله دژکام گفت: راهپیمایی «امت رسول الله (ص)» فرصتی برای تجدید میثاق با رهبر مقام معظم انقلاب (مدظله العالی) است و همچنین فرصتی برای مقابله با گروه‌ های معاندی است که تلاش کردند در سد محکم انقلاب رخنه کنند اما نتوانستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، آیت الله لطف الله دژکام، امروز یکشنبه (3 مهر) در راهپیمایی «امت رسول الله (ص)» در شیراز گفت: در سومین حرم اهل بیت (ع) در روز رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) شاهد تشییع و خاکسپاری 2 تن از شهدای دفاع مقدس و یک شهید مدافع امنیت هستیم.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با تسلیت ایام سوگواری رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) افزود: راهپیمایی «امت رسول الله (ص)» فرصتی برای تجدید میثاق با رهبر مقام معظم انقلاب (مدظله العالی) است و همچنین فرصتی برای مقابله با گروه‌ های معاندی است که تلاش کردند در سد محکم انقلاب رخنه کنند اما نتوانستند.

وی اضافه کرد: امروز ما در استان فارس همزمان با سراسر کشور فریاد انزجار از ظلم و ظالمان سر می دهیم و برای به ثمر نشستن گام دوم انقلاب همگی پای آرمان های انقلاب می مانیم.

امام جمعه شیراز با تشکر از تلاش ‌های ارزشمند نیروی انتظامی بیان کرد: مردم از نیروی انتظامی خواسته اند تامین کننده امنیت جامعه باشند و از نیروی انتظامی در شرایط کنونی هم می خواهیم تا بار دیگر تامین کننده امنیت جامعه باشند ملت ایران نیز از آنها حمایت می کنند.

کد خبر 1218676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha