ملت ایران در اجتماع  بزرگ امت رسول الله به آشوبگران پاسخ دادند

اجتماع بزرگ امت رسول الله در پی هتک حرمت به قرآن و مقدسات اسلامی توسط آشوبگران در چند روز اخیر و به دنبال فراخوان هیئات مذهبی جهت تجمع و راهپیمایی در محکومیت این اقدام در چند استان کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اجتماع بزرگ امت رسول الله در پی هتک حرمت به قرآن و مقدسات اسلامی توسط آشوبگران در چند روز اخیر و به دنبال فراخوان هیئات مذهبی جهت تجمع و راهپیمایی در محکومیت این اقدام  در چند استان کشور برگزار شد.

 

بنابراین گزارش، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآبه وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت و با سد بصیرت، بیداری و هوشمندی شکست عبرت آموز دیگری بر فهرست ناکامی‌های جبهه متحد ضدانقلاب و دشمنان ایران اسلامی بیافزاید و در پی این بیانیه امروز (یکشنبه ۳ مهر) اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر، همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

 

این گزارش می افزاید: راهپیمایان از چهار مسیر کارگر شمالی، کارگر جنوبی، خیابان آزادی و خیابان انقلاب در این مراسم حضور یافتند. همچنین موکب داران و زوار اربعین حسینی(ع) نیز در این راهپیمایی شرکت کردند.

 

بنابراین گزارش، همزمان با مردم تهران، مردم سایر شهرها و استانهای کشور نیز به دنبال فراخوان هیئات مذهبی جهت تجمع و راهپیمایی در محکومیت هتک حرمت به قرآن و مقدسات اسلامی توسط آشوبگران در چند روز اخیر در اجتماع بزرگ امت رسول الله در شهرهای خود شرکت کردند. مراسم عزاداری ۲۸ صفر و تشییع پیکرهای پاک ۲ شهید دوران دفاع مقدس و یک شهید بسیجی مدافع امنیت و همچنین تجمع و راهپیمایی "امت رسول‌الله" در محکومیت هتک حرمت مقدسات اسلامی، با حضور گسترده مردم مومن، انقلابی و شهیدپرور شیراز، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح یکشنبه سوم مهرماه از سه راه نمازی آغاز شد و تا حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع)، ادامه یافت.

 

مراسم تجمع و راهپیمایی اعلام انزجار از هتاکان به مقدسات که با دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با عنوان "امت رسول‌الله" شکل گرفت، علاوه بر شیراز در سایر شهرستان‌های فارس نیز برگزار شد، شرکت کنندگان در محکومیت اقدامات اغتشاشگران و آشوب طلبانی که با سوءاستفاده از احساسات و اعتراضات مردم نسبت به شعائر دینی و مقدسات و شخصیت‌ها توهین روا داشتند و به اموال عمومی آسیب وارد کردند، شعارهایی سردادند. شرکت کنندگان در این تجمع و راهپیمایی ضمن ابراز انزجار اقدامات آشوبگران در شیراز و سایر نقاط ایران اسلامی و اعلام حمایت کامل از نیروهای انتظامی و امنیتی و بسیج، خواهان برخورد قاطع و قانونی با عوامل و محرکان اصلی آشوب‌های اخیر شدند.

 

تجمع پرشور و غیرقابل وصف مردم متدین و ولایتمدار مازندران زیر بارش باران در قالب امت رسول الله (ص) به دعوت سه هزار هیات مذهبی و قرآنی امروز یکشنبه در ۶۳ نقطه شهری این استان با هدف تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران و همچنین محکوم کردن هتک حرمت‌های صورت گرفته از سوی اغتشاشگران برگزار شد.

 

همچنین مردم در شهرهای مختلف مازندران از جمله میدان امام حسین (ع) مرکز استان در ساری با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "ای رهبر آزاده ، مازندران آماده"، "طراح اغتشاشات آمریکاست آمریکاست"، "مسلمان به پا خیز آتش زدن پرچم کشورم را" و "مسلمان به پا خیز آتش زدن قرآن کریم را " گرد هم آمدند.

 

مردم ولایت‌مدار اصفهان در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، ضمن شرکت در مراسم عزاداری، با شرکت در مراسم راهپیمایی، اقدامات آشوبگرانه اخیر در کشور را محکوم کردند. اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار اصفهان، امروز یکشنبه، ۳ مهر و در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، ضمن برگزاری مراسم باشکوه عزاداری، با شرکت در مراسم راهپیمایی، اقدامات آشوبگرانه و اغتشاشات اخیر در کشور را محکوم کردند.

 

مردم اصفهان از صبح امروز و در قالب هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری و از حد فاصل میدان بزرگمهر تا گلستان شهدا، با در دست داشتن پرچم و بیرق‌های عزاداری، پرچم ایران، تصاویر شهدا و مقام معظم رهبری و با سردادن شعارهای مرگ بر منافق، مرگ بر ضد ولایت فقیه،  مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر آمریکا خشم و انزجار خود را نسبت به اقدامات آشوبگرانه اخیر در کشور اعلام کردند و خواستار برخورد قاطع با آشوبگران شدند.  همچنین در این مراسم و با حضور گسترده مردم اصفهان، پیکر مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس تشییع شد. در پایان این مراسم بیانیه‌ای در محکومیت اغتشاشات اخیر و لزوم برخورد قاطع با فتنه‌گران و آشوبگران قرائت شد.

 

همزمان با سالروز رحلت پیامبر اسلام(ص)، اجتماع بزرگ هیئات مذهبی شهر مقدس قم در محکومیت اهانت به قرآن کریم و مقدسات و اغتشاشات اخیر در مقابل دفتر رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد. اجتماع بزرگ مردم و هیئت‌های مذهبی شهر مقدس قم در محکومیت اهانت به قرآن کریم و مقدسات سوم مهر ۱۴۰۱ همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

 

این اجتماع بزرگ با حضور پرشمار مردم قم و هیأت های مذهبی از ساعت ۹ صبح در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) آغاز شد و در ادامه از حرم مطهر به سمت حسینیه امام خمینی و دفتر مقام معظم رهبری در قم واقع در خیابان صفائیه حرکت کردند. تجمع بزرگ هیأت های مذهبی قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) با مداحی علی مالکی نژاد و عزاداری برای پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) همراه بود. سردادن شعار در حمایت از ولایت فقیه، مقدسات اسلامی و نیروی انتظامی و همچنین شعار در محکومیت اغتشاش و آشوب در شهرهای مختلف و شعار علیه استکبار جهانی و مزدوران داخلی و خارجی آنان از جمله برنامه‌های این تجمع بزرگ در شهر مقدس قم بود.

 

هیات‌های عزاداری بندرعباس امروز یکشنبه در سالروز رحلت خاتم پیامبران و در راهپیمایی پرشور علیه اغتشاشگران و آشوبگرانی که در روزهای اخیر نسبت به آتش‌افروزی‌، تخریب اموال عمومی و توهین و هتاکی به مقدسات اقدام کرده بودند، خروشیدند تا پاسخ دندان‌شکنی برای بدخواهان ایران اسلامی باشد. شیعه و سنی دست در دست هم با اعلام انزجار از اقدامات ساختارشکنانه بدخواهان، بر لزوم حفظ انسجام و اتحاد در جامعه برای مقابله با نقشه‌های فریبکارانه و سخیف دشمن، تاکید کردند.

 

عزاداران پیامبر اسلام (ص) امروز مسیر پارک دباغیان تا مسجد جامع بندرعباس را با فریادهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر اسراییل، مرگ بر فتنه‌گر، فتنه‌گرِ بی‌حیا دشمن مسلمین است و نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم»، طی کردند.

 

علما و روحانیون رشت نیز با برگزاری تجمع، هتک حرمت به ساحت مقدسات را محکوم کردند. جمعی از روحانیون در رشت در سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) تجمعی اعتراضی در مسجد حجت الاسلام و المسلمین شفتی خیابان لاکانی برگزار کردند.

 

جمعی از طلاب و روحانیون و علمای رشت با برگزاری تجمع اعتراضی و سر دادن شعار «مرگ بر فتنه گر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق» و «مرگ بر اسرائیل» حرمت شکنی به ساحت مقدسات را محکوم و خشم و انزجار خود را از آتش زدن مسجد امام کاظم (ع) رشت اعلام کردند. در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین قربانپور امام جمعه موقت رشت ضمن محکومیت حرمت‌شکنی اغتشاشگران اظهار کرد: نقش آفرینی بی نظیر و مدبرانه رهبر معظم انقلاب دشمنان را بر آن داشت بار دیگر برای مقابله با نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی‌ و ضربه زدن به برنامه ریزی کنند.

 

مردم انقلابی شیعه و سنی زاهدان با تجمع در میدان امام حسین(ع)این شهر، در اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص)، اقدامات اخیر عده‌ای آشوبگر و مخل امنیت و هنجارشکن در برخی مناطق کشور را محکوم کردند. تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکارهایی با مضامین ،فراجا تشکر تشکر، فراجا حمایت حمایت و نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم ، با سردادن شعارهای مرگ بر فتنه گر، مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی، اقدامات اغتشاشگران در جهت ایجاد ناامنی و فتنه انگیزی در کشور را محکوم کردندو برخورد قاطع دستگاه قضایی با این هنجارشکنان را خواستار شدند.

 

 

کد خبر 1218682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha