برخورد  سخت و قاطع دستگاه قضا با اغتشاش گران مورد انتظار است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: برخورد سخت و قاطع دستگاه قضا با اغتشاش گران مورد انتظار مردم مومن، انقلابی، با بصیرت و شهید پرور مازندران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی امروز(۳مهر) در اجتماع امت رسول الله(ص) که در پی اعلام انزجار از آشوب و اغتشاش ضد انقلاب و عوامل فریب خورده داخلی با حضور مردم مومن و انقلابی مرکز مازندران در میدان امام حسین(ع) ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت مناسبت های دهه پایانی ماه صفر ایام رحلت رسول گرامی اسلام(ص)، شهادت امام رضا (ع) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: شهدا و سرداران دوران دفاع مقدس از ایستادگی ملت ایران اسلامی پای انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام خرسند هستند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران از ملت با بصیرت ایران اسلامی به عنوان مردم موعود یاد کرد و گفت: رسول گرامی اسلام قوم موعود را از تبار سلمان فارسی معرفی کرده اند.ملاک نمره گذاری پیامبراسلام(ص) براساس آیه ۲۹سوره فتح مطابق تحسین خدا و پیامبر و برانگیختن خشم دشمنان اسلام می باشد.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه حماسه آفرینی ملت ایران در پیاده روی اربعین و در اعلام انزجار از آشوب و اغشاش ضد انقلاب موجبات ناراحتی و خشم دشمنان انقلاب اسلامی را برانگیخت، افزود: اغتشاش و تخریب اموال عمومی و به شهادت رساندند نیروهای بسیجی و انتظامی نتیجه غضب دشمنان اسلام از حماسه ها و پیشرفت های ملت ایران عزیز است.

 

وی به دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم اشاره و بیان کرد: عوامل مزدور و اربابان استکبار بدانند هیچ غلطی نمی توانند بکنند چرا که ملت ایران اسلامی با بصیرت و هوشیاری گوش به فرمان رهبری پای انقلاب و اسلام ایستاده اند.

 

امام جمعه ساری با بیان اینکه حضور با شکوه مردم مازندران در راهپیمایی روز جمعه و سوم مهر تحت عنوان اجتماع امت رسول الله(ص) شایسته تقدیر است و تجدید بیعت با امامین انقلاب اسلامی را می رساند، گفت:خدمات نیروی انتظامی به‌خاطر مدیریت اغتششات اخیر با صبر و حوصله درخور تحسین است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: برخورد دستگاه قضا با اغتشاش گران سخت و قاطع باید باشد.

کد خبر 1218709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha