مردم قزوین بیش از ۵ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

ظاهری گفت: مردم قزوین در پنج ماهه سال جاری بیش از ۵ میلیارد تومان صدقه پرداخت کرده اند.

«ناصر ظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: 30 هزار و 551 خانوار برابر با 59 هزار و 174 نفر زیرپوشش کمیته امداد استان قزوین هستند که یکی از محل های کمک به این خانواده های نیازمند، صدقات است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: در پنج ماهه سال جاری پنج میلیارد و 500 میلیون تومان درآمد حاصل از محل صندوق های صدقات در استان قزوین بوده است.

 

وی با اشاره به سرقت از برخی صندوق های صدقات تصریح کرد: معتادان متجاهری از صندوق های صدقات سرقت دارند که با نیروی انتظامی صحبت شده تا در این خصوص ساماندهی صورت گیرد که البته این موارد هم محدوده بوده به طوری که تأثیری در درآمد صدقات و روند کار نداشته است.

 

ظاهری در ادامه با اشاره به تعامل کمیته امداد با موسسات خیریه عنوان کرد: یکی از رسالت های کمیته امداد ترویج فرهنگ ایثار، انفاق و نیکوکاری است و ما از ورود افراد در کار خیر استقبال کرده و از همین رو هم بارها با موسسات خیریه جلساتی را داشتیم.

 

وی اعلام کرد: موسسات خیریه نه تنها نقطه مقابل ما نیستند بلکه در کنار ما قرار دارند و اعتقاد داریم هرچه افراد را درگیر کارهای خیر و نیکوکارانه کنیم، موفق عمل کرده ایم.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تأکید کرد: ما سامانه خیر و احسان را داریم که اسامی تمامی نیازمندان و خیران در این سامانه ثبت شده است و موسسات خیریه هم راغب هستند از این سامانه استفاده کنند تا کمک ها هدفمند تر و بهتر صورت گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: موسسات خیریه هم عرض ما هستند و این افراد جزو نیکوکاران بوده که دارند گمنام کار می کنند.

 

کد خبر 1218759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha