آیین شمع گردانی و خطبه خوانی خادمیاران رضوی آران و بیدگل برگزار می شود

مدیر کانون خدمت رضوی آران و بیدگل از برگزاری آیین شمع گردانی و خطبه خوانی خادمیاران رضوی در حرم مطهر حضرت قاسم بن علی النقی(ع) این شهرستان خبر داد.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ویژه برنامه «تسلیت به جوان ترین امام» همراه با آیین شمع گردانی و خطبه خوانی خادمیاران رضوی در آران و بیدگل برگزار می شود.

 

مدیر کانون خدمت رضوی آران و بیدگل افزود: این مراسم، با حضور مردم دارالشهدای آران و بیدگل، خادمیاران رضوی و هیئات مذهبی، روز دوشنبه چهارم مهرماه ، ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در حرم مطهر باب المراد حضرت قاسم بن علی النقی(ع) برگزار خواهد شد.

 

آذرباد ادامه داد: در این برنامه، نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و نودی شهادت مظلومانه آقا امام رضا (ع) را به محضر نورانی فرزند بزرگوارش، جوان ترین امام حضرت جواد الائمه(ع) تسلیت می گویند.

 

مدیر کانون خدمت رضوی آران و بیدگل ادامه داد: سخنران این مراسم «مهدی ستوده» کارشناس مذهبی و قرآنی است و تعدادی از مدیحه سرایان نوجوان هم در رثای امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به نوحه خوانی خواهند پرداخت.

 

آذرباد ادامه داد: قرائت زیارت امین الله، اجرای سرود، شعرخوانی نوجوان دهه نودی سید علیرضا خاتمی، از دیگر برنامه های این آیین مذهبی است.

 

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی تدارک دیده است.

 

هم اکنون ۱۶۲ خادمیار رضوی شامل ۹۲ زن و ۷۰ مرد، ۱۵ یاور رضوی رسمی و ۲۱۰ یاور افتخاری در ۱۰ کانون عمومی مستقر در ۱۰ منطقه شهرستان و همجوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و کانون‌های تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بهداشت و سلامت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی و زیارت در شهرستان آران و بیدگل فعالیت دارند.

 

 

کد خبر 1218783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha