آئین سوگواری رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن المجتبی (ع) در کانون های مساجد برگزار شد

آمون گفت: آئین سوگواری و عزاداری رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن المجتبی (ع) در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار شد.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آئین سوگواری و عزاداری رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن المجتبی (ع) در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برپایی مجالس عزا و دسته های عزاداری از جمله اقدامات صورت گرفته در آخرین روزهای ماه صفر است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: ایستگاه های صلواتی و فرهنگی و پخش نذورات همزمان با سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن المجتبی (ع) به همت فعالان کانون های مساجد در سراسر استان برپا شد.

 

آمون اضافه کرد: حضور پرشور در اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» برای حمایت از اقدامات های نیروهای انتظامی در مقابله با اغتشاشات اخیر و پاسخ دندان شکن به دشمنان اسلام و انقلاب در پی اهانت به قرآن کریم، پیامبر مکرم اسلام (ص) و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی از دیگر برنامه ها این روز بود.

 

وی خاطر نشان کرد: فعالان کانون های مساجد در این اجتماع با شعارهای انقلابی حضور خود را در صحنه پاسداری از آرمان های انقلاب و اسلام به نمایش گذاشتند و اقدام های کوته فکرانه اراذل و اوباش را محکوم کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: بچه های مسجد هیچگاه این اهانت های افراد خود فروخته را تحمل نمی کنند و در برابر این هتاکی ها خواهند ایستاد.

 

کد خبر 1218798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha