سفره احسان نیروی انتظامی برای سالمندان و معلولان آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از تهیه و توزیع غذای نذری از سوی مجموعه انتظامی آران و بیدگل در بین ۵۰۰ تن از سالمندان و معلولین و نیازمندان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع)، فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل با کمک و همراهی خیّران آران و بیدگلی و عوامل انتظامی، با برپایی سفره احسان و غذای نذری از عزاداران و سوگواران اهل بیت(ع) پذیرایی‌ کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این غذای نذری بین ۵۰۰ تن از سالمندان و معلولین و نیازمندان شهرستان آران و بیدگل توزیع شد.

 

هاشمی زاده تصریح کرد: برای پخت این غذا یکصد کیلوگرم مرغ، ۳۰۰ کیلوگرم برنج، ۲۰ کیلوگرم هویج و رب گوجه فرنگی، آبلیمو  با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال استفاده شده است.



فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: خیّران با تهیه و توزیع غذای گرم، یکی از سیره های نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) را به نمایش گذاشتند و امیدواریم این حرکت های خیرخواهانه در مجموعه انتظامی آران و بیدگل ادامه داشته باشد.



شهرستان آران وبیدگل با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در شمال استان اصفهان واقع شده است.

کد خبر 1218800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha