زنگ مقاومت در آموزشگاه سما آران و بیدگل نواخته شد

طی مراسمی زنگ مقاومت توسط پدر سرداران شهید اربابی در آموزشگاه سما شهرستان آران و بیدگل نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با بازگشایی مدارس و تقارن آن با هفته دفاع مقدس،  زنگ مقاومت در آموزشگاه پسرانه سما دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل نواخته شد.

 

در این مراسم که با حضور فرماندار آران و بیدگل، اولیا و مربیان، خانواده شهدا و ایثارگران، دانش آموزان و جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد، پدر سه شهید دفاع مقدس شهیدان اربابی بیدگلی زنگ مقاومت را در این آموزشگاه طنین انداز کرد.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این مراسم با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: همه ما مدیون ایثارگران و رزمندگان هستیم و باید با تمام وجود در راه آرمان‌های امامین انقلاب و شهدا قدم برداریم.

علی اکبر رضایی ادامه داد: مدرسه سما آران و بیدگل سال گذشته در آغازین سال فعالیت خود به خوبی اعتماد خانواده ها را به خود جلب کرد و امیدواریم با همکاری و تلاش دست اندرکاران شاهد افتتاح سما دخترانه و پسرانه در سایر مقاطع تحصیلی باشیم.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آران و بیدگل هم در این مراسم گفت: کیفیت در مدرسه سما دراولویت اول ما قرار دارد و معتقدیم با این شیوه می توانیم شاهد رقابت سازنده ای بین سما و دیگر مدارس باشیم که در نهایت به ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانش آموزان منجر می شود.

 

مهدی مقری ادامه داد: مجموعه آموزشگاه سما تلاش می کند در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و در جهت تربیت نسلی عالم پرور، خلاق، متعهد و متخصص برای آینده ایران اسلامی قدم بردارد.

 

پس از این مراسم، ۱۳۵ دانش آموز دبستان سما آران و بیدگل سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

کد خبر 1218823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha