بصیرت ملت، خنثی کننده توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام حافظی با محکوم کردن اقدامات هنجار شکنجانه اغتشاشگران در توهین به ارزش های اسلامی، گفت: بصیرت ملت خنثی کننده توطئه های دشمنان در اتفاقات اخیر است.

حجت الاسلام « صمد حافظی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، با محکوم کردم توهین اغتشاشگران به ارزش های اسلامی، اظهار داشت: دشمنان تلاش می کنند با ایجاد فتنه و آشوب در کشور، فضای مسمومی را ایجاد و اهداف شوم خود را دنبال کنند.

 

وی با تاکید بر ضرورت بصیرت افزایی در جامعه، افزود: بصیرت خنثی کننده توطئه های دشمنان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه شهرستان چگنی با بیان اینکه دشمن به دنبال بهانه می گردد، ادامه داد: اما ملت ایران ملتی بصیر است و همواره در سایه بصیرت ملت توطئه های دشمنان خنثی شده است.

 

حجت الاسلام حافظی با اشاره به جنگ رسانه ای دشمنان، افزود:   دشمنان در قالب رسانه ها، ماهواره و فضای مجازی به دنبال مقابله با ارزش های اسلامی و دورکردن ملت ایران از این ارزش هاست.

 

وی ادامه داد: هدف دشمنان از اغتشاشات اخیرکم رنگ کردن اربعین حسینی است و در این توطئه ارزش های اسلامی را مورد هجوم قرار داده اند.

 

حجت الاسلام حافظی بیان کرد: نسل سوم و چهارم نسلی با بصیرت هستند و می دانند انقلاب اسلامی ایران ثمره خون شهیدان است و امروز انقلاب اسلامی ایران در اوج بالندگی قرار دارد و این رشد و بالندگی باعث کینه توزی دشمنان شده است.

کد خبر 1218831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha