در فتنه اخیر مشاهده شد در برخی از  آموزش ها از دشمنان عقب افتاده ایم

امام جمعه موقت شهرستان ورامین و عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: در فتنه اخیر مشاهده شد که در برخی از برنامه های آموزشی از دشمنان عقب افتاده ایم و اتفاقات اخیر وظیفه آموزش وپرورش را سنگین تر کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، همزمان با دوشنبه های خدمت و همزمان با شروع سال جدید تحصیلی پیش از ظهر امروز امام جمعه موقت ورامین با هماهنگی فرمانده بسیج ادارات از اداره آموزش و پرورش ورامین بازدید کرد.

 


حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در این دیدار گفت: آموزش وپرورش با توجه به اتفاقات اخیر در خط مقدم مبارزه با فتنه گران می باشد و اتفاقات اخیر وظیفه آموزش وپرورش را سنگین تر کرده است.

 


وی با تاکید بر ضرورت آشنا کردن نسل جوان با مسائل فرهنگی و اعتقادی افزود: لازم است، دانش آموزان گروه های سنی مختلف با نماز جمعه و مساجد بیشتر آشنا شوند، شرایط کشور بسیار مهم است در گذشته خواستند سند ۲۰۳۰ را با نفوذ برخی از خود فروخته های غربی به نظام تعلیم و تربیتی ما دیکته کنند و اکنون باید با راهکارهای هنرمندانه، متفکرانه و مبتکرانه به جنگ تحمیلی نرم دشمن برویم.

 


حجت الاسلام محمودی با اشاره به بهره گیری از فرهنگیان دلسوز در زمینه های مختلف اظهار داشت:در فتنه اخیر دیدیم، دشمنان در زمینه آموزش از ما جلوتر هستند و لازم است ما از خواب غفلت بیدار شویم و احساس وظیفه ما در این خصوص باید جدی تر از گذشته باشد، نظارت، هدایت و برخورد با برخی نیروهای چند چهره نفوذی بصورت حرفه ای تر صورت گیرد.

 


وی در پایان، پای کار آمدن اتحادیه انجمن های اسلامی و بسیج دانش آموزی برای ساماندهی به فضای کنونی را خواستار شد و بیان داشت: همه باید کار کنند و تعارف را کنار باید گذاشت و ما حاضر هستیم در صورت معرفی افراد شاخص و برتر دانش آموزی به مراکز فرهنگی مانند نماز جمعه از آنان جهت اجرای برنامه های مختلف بهره گیری کنیم.

 


علی عباسی سرپرست آموزش و پرورش ورامین در این دیدار گفت:آموزش وپرورش نیازمند رهنمودهای بزرگان و دلسوزان می باشد و در این راه ستاد نماز جمعه، حوزه های علمیه و سایر نهادهای فرهنگی باید به ما کمک کنند، ما به دنبال رونق حضور دانش آموزان و معلمان در نماز جمعه هستیم و در این مسیر این فرهنگ مهم که در دین به آن اشاره شده است را جدی دنبال خواهیم کرد.

 


وی با ذکر این نکته که ۵۰ هزار دانش آموز در شهر ورامین در حال تحصیل هستند، بیان داشت:در برنامه های اعتقادی فرهنگی دنبال حکمرانی مردمی هستیم و محله های مختلف شهری شناسایی شده اند و پایگاه های مردمی و تربیتی با یکدیگر بعنوان کانون و پایلوت برای تقویت برنامه های دینی و فرهنگی در نظر

گرفته خواهند شد


عباسی، معلمان و مدیران را یک ظرفیت عظیم در ساماندهی، تصمیم گیری و اجرای برنامه های اعتقادی، فرهنگی، تربیتی و آموزشی در مدارس دانست و تصریح کرد: در مدارس جلسات فرهنگی و بصیرت افزایی برای مدیران برگزار خواهد شد و مدیرانی که گاها دچار غفلت شده باشند را  با این سلسله جلسات در مسیر تبیین و تشریح موارد فوق الذکر هدایت خواهیم کرد.

 

 

کد خبر 1218832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha