برگزاری آیین پیاده روی «حرم تا حرم» در سالروز شهادت امام رضا (ع) در جهرم

حجت الاسلام دهقانی از برگزاری آیین پیاده روی «حرم تا حرم» همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) در جهرم خبر داد.

حجت الاسلام فتح الله دهقانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و طبق روال هر ساله، آیین پیاده روی «حرم تا حرم» با حضور خیل عظیم امت حزب الله در شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم افزود: در این برنامه که امسال برای یازدهمین سال برگزار می شود، شهروندان جهرمی مسیر چند کیلومتری امامزاده «حسین (ع)» تا امامزاده «فضل بن موسی (ع)» پیاده روی می کنند.

 

وی بیان کرد: امسال علاوه بر مسیر اصلی برای این برنامه، 2 مسیر دیگر نیز تعیین شده که مسیر شماره 2، از میدان «شهید فهمیده» به سمت امامزاده «فضل بن موسی (ع)» و مسیر شماره سه نیز از میدان «شهید چمران» به سمت این امامزاده عظیم الشان انجام می شود.

 

حجت الاسلام دهقانی عنوان کرد: بیش از یکصد موکب از سوی نهادهای مذهبی، فرهنگی، اجرایی، هیات های مذهبی، مساجد و... در مسیرهای پیاده روی برپا و به پذیرایی از شهروندان می پردازند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: یازدهمین برنامه پیاده روی «حرم تا حرم» از ساعت 15 روز سه شنبه پنجم مهرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) برگزار می شود.

 

وی در پایان از عموم شهروندان برای شرکت در این برنامه دعوت کرد و گفت: در پایان این مراسم، نماز جماعت مغرب و عشا نیز برگزار می شود.

کد خبر 1218834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha