هرمزگان امروز دو کبوتر خونین بال را پس از سه دهه در آغوش می گیرد

سردار سالاری گفت: پیکر پاک و مطهر دو شهید دوران دفاع مقدس که به تازگی تفحص و شناسایی شده اند امروز به هرمزگان باز می گردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، سردار «اباذر سالاری» در گفتگوی خبری اظهار کرد: پیکرهای این شهدا که پس از تفحص از طریق آزمایش های دی ان ای شناسایی شده است، ساعت 14 امروز دوشنبه چهارم مهرماه از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس وارد استان هرمزگان خواهد شد.

 

وی افزود: مراسم استقبال از این دو کبوتر خونین بال ساعت 14 امروز در فرودگاه بندرعباس و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا نیز مراسم ویژه ای در نمایشگاه دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس در پارک ساحلی صدف برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) ادامه داد: شهید شهسوار بهرامی از منطقه هشتبندی پس از ۳۴ سال و شهید عبدالرسول آذرآیین از شهدای اهل سنت شهرستان جاسک پس از 35 سال مفقودی پیکرهایشان به خانه باز می گردد.

 

سردار سالاری گفت: بسیجی شهید «شهسوار بهرامی» متولد ۱۳۴۶ از استان هرمزگان است که در تاریخ ۴ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

وی افزود: سرباز شهید عبدالرسول آذرآیین اهل روستای مزاری جاسک نیز که جمعی ارتش در جبهه حضور یافت، در ۲۸ خرداد ۱۳۶۶، در نهر عنبر توسط نیروهای ارتش بعث به شهادت رسید.

 

 

 

کد خبر 1218845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha