ساختمان جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران رومشکان افتتاح شد

ایران نژاد، گفت: ساختمان جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران رومشکان با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خریداری، تجهیز و راه اندازی و امروز با حضور مدیرکل بنیاد شهید استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، «رضا ایران نژاد»، امروز(4 مهر) با تسلیت سالروز شهادت امام رضا(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارادشت: سفر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به شهرستان ها و بررسی مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران اقدامی جهادی و پسندیده است.

 

فرماندار رومشکان عطر افشانی غبور مطهر شهدا با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و هیئت همراه و اعضای شورای اداری به مناسبت هفته دفاع مقدس، افتتاح ساختمان جدید بنیاد شهید رومشکان و دیدار چهره به چهره با خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان رومشکان از برنامه های این سفر بود.

 

وی عنوان کرد: ساختمان جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رومشکان با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خریداری، تجهیز و راه اندازی شده است و امروز به بهره برداری رسید.

 

ایران نژاد خاطرنشان کرد: در دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با خانواده شهدا و ایثارگران رومشکان نیز مشکلات وامی، درصد جانبازی افراد و مشکلات تحت پوشش بودن آنها بررسی و پاسخ داده شد.

 

کد خبر 1218869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha