وعده‌های رئیس جمهور در شهرستان کوهرنگ محقق شد

اکبری گفت: پس از سفر رئیس ‌جمهور به استان چهارمحال و بختیاری در خرداد امسال عملیات اجرایی هشت طرح محرومیت ‌زدایی در منطقه دورافتاده لبد آغاز و به تازگی تکمیل شده است.

«شهباز اکبری» امروز (دوشنبه ۴ مهر) در گفت ‌و ‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ساخت مدرسه برای دانش آموزان یکی از مهمترین وعده‌های رئیس جمهور به مردم منطقه لبد بود که یک روز پس از سفر عملیات احداث ۲ مدرسه و تعمیر و بهسازی یک مدرسه در دستور کار قرار گرفت و ظرف چند ماه این مدارس آماده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

 

فرماندار کوهرنگ ادامه داد: ساخت و ساز ۴۳ واحد مسکونی از جمله خانه برای بی بی گل نیز در دستور کار قرار گرفت و این واحدهای مسکونی به بهره برداری رسیده و به اهالی روستا تحویل داده شده است.

 

وی با اشاره به فعال شدن اینترنت پرسرعت برای اهالی منطقه لبد، اظهار داشت: این روستا پیش از این از امکان اینترنت پرسرعت محروم بود که با همت مسئولان و در پی مطالبه مردم این امکان در حال حاضر تامین شده است.

 

اکبری خاطرنشان کرد: تسطیح و توسعه زیرسازی جاده شهرک رهبری لبد و تجهیز خدمات دندانپزشکی مرکز سلامت شهرک لبد نیز پس از رئیس جمهور به منطقه عملیات شده است.

 

کد خبر 1218940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha