اختتامیه طرح تابستانه کانون فرهنگی «حضرت قائم(عج)» نوش آباد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری اختتامیه طرح تابستانه کانون فرهنگی هنری«حضرت قائم(عج)» شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: اختتامیه طرح تابستانه کانون فرهنگی هنری «حضرت قائم(عج)» امشب با حضور امام جمعه نوش آباد در مسجد قائمیه این شهر برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این کانون فرهنگی با برگزاری جلسات بصیرت افزایی و برگزاری برنامه های آموزشی قرآنی، معرفتی، ورزشی، سبک زندگی، مهارتی و تفریحی، اردوهای تفریحی، ورزشی، علمی و تحقیقاتی، برگزاری نشست های سبک زندگی و عقیدتی، مسابقات علمی و ورزشی، دیدار با خانواده شهدا، پیشکسوتان و خادمان مسجد و تقدیر از مقام آوران قرآنی و علمی، اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را در تابستان امسال بر عهده داشت.

 

ضابطی خاطر نشان کرد: کانون فرهنگی هنری حضرت قائم(عج) واقع در مسجد قائمیه (عج) شهر نوش آباد با مدیر مسئولی زین العابدین اعرابی نوش آبادی یکی از کانون های فرهنگی هنری فعال در سطح شهرستان آران و بیدگل است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل ادامه داد: این کانون در طول سال به جز برنامه های عقیدتی و مذهبی، در حوزه برنامه های آموزشی سبک زندگی، بصیرت افزایی، علمی، ورزشی برای جوانان و نوجوانان در دو بخش بانوان و آقایان برنامه های متنوعی دارد.

 

شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل با ۱۲ هزار نفر جمعیت در سه کیلومتری غرب این شهرستان واقع شده است.

کد خبر 1218973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha