مردم، با بصیرت انقلابی خود توطئه دشمن را خنثی می کنند

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) روستای یزدل گفت: مردم ایران، با بصیرت انقلابی خود توطئه دشمن را خنثی می کنند و اجازه نمی دهند خون شهدا پایمال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام جابر مقنی امشب در مجلس سوگواری شهادت امام رضا(ع) با اشاره به وقایع صدر اسلام و مسأله خواص زمان امام حسن(ع)، اغتشاشات اخیر را محکوم و از رفتار امت حزب الله تمجید کرد.

 

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) یزدل با بیان اینکه این اغتشاشات توسط برخی از هنرپیشه ها، فوتبالیست ها و چهره ها به اوج رسید، ابراز کرد: هزینه گزاف آمبولانس های به آتش کشیده شده و سایر خسارات را باید همین افراد بپردازند نه اینکه از جیب بیت المال پرداخت شود.

 

حجت الاسلام مقنی ادامه داد: برخی نوجوانان و جوانان ما به پیروی از موضع گیری های انحرافی و هنجارشکنانه چهره‌های خاص به خیابان آمدند و در فضای احساسی اقدامات ناشایستی هم انجام دادند و بعضا در دام برنامه های شیطانی گروه های ضد انقلاب و ضدملت افتادند.


امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) یزدل خاطر نشان کرد: در دوران امام حسن مجتبی(ع) اطرافیان حضرت، یک به یک با دینار و درهم معاویه از اطراف ایشان جدا شدند و مردم زمان هم بی تفاوت نسبت به این وقایع، هیچ گونه طرفداری از جبهه حق نکردند. هر کس لاجرم یا در جبهه حق است یا باطل، موضع گیری و انتخاب ما نمی تواند بی طرفانه باشد که در این صورت نفاق است.

 

حجت الاسلام مقنی ادامه داد: مردم ایران بر خلاف مردم عهد رسول الله و زمان حضرت علی(ع) و زمان حضرت امام حسن(ع)، نه تنها اطراف ولی زمان را خالی نکردند بلکه از ولی فقیه و نائب امام زمان با جان و مال حمایت کردند و در جنگ و فتنه و تحریم پای کار این نظام و انقلاب ماندند.

 

وی با بیان اینکه مردم ایران با بصیرت انقلابی خود توطئه دشمن را خنثی می کنند و اجازه نمی دهند خون شهدا پایمال شود، افزود: مسئولین هم باید قدردان این مردم نجیب باشند و با فساد و تبعیض مبارزه کنند و ملت ایران را به جایگاه والای خود برسانند.


مسجد صاحب الزمان (عج) واقع در روستای یزدل از توابع شهرستان آران و بیدگل است که با کانون فرهنگی هنری فعال از مساجد اثرگذار در بین مردم این روستاست.

 

 

کد خبر 1218975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha