شیران شب زنده دار

دفاع هشت ساله ملت شریف ایران از شرف و شاکله ایران عزیز در مقابل تهاجم تاراجگران متجاوز بعثی، میدان مجاهدت وآزمونی الهی بود که صف آزادمردان عاشق  وشیرزنان وطن دوست از بی هنران خودفروش جدا و  مجد و منزلت ملت ایران فضای جهان را به تسخیر درآورد.

خبرگزاری شبستان-شیروان؛ دفاع هشت ساله ملت شریف ایران از شرف و شاکله ایران عزیز در مقابل تهاجم تاراجگران متجاوز بعثی، میدان مجاهدت وآزمونی الهی بود که صف آزادمردان عاشق  وشیرزنان وطن دوست از بی هنران خودفروش جدا و  مجد و منزلت ملت ایران فضای جهان را به تسخیر درآورد.

 

 

بندگانی فرشته سان و رزم آورانی خدا جوی که جز  قادر هستی بخش به چیز دیگر فکر نکردند و با عبور از نان و عنوان فانی فی الله شدند.

 

جاودانه باد آن یادهای شیرین و خاطره های رنگین. ماندگار  باد آن حماسه های بی بدیل و پاینده و پرشور باد نام آن افتخار آفرینان بی نظیر.

 

طایران طاهری که بی نام و نشان، زمان را متوقف و زمین را به رنگ خدا مزین کردند.

 

سفیران صفا، مظهران و فا، اکسیران شفا و رسولان خدا.

 

 حق گرایان نیک فرجامی که رخت جهاد برتن، پرچم ایثار در دست و بیرق گمنامی بر سر، با مداد مردانگی و جوهر جوانمردی تاریخ را به نام خود رقم زند  و با تقدیم جان،  ایران را از تاراج نجات دادند.

 

افسوس که الان به رزمشان بی اعتنا و راهشان را گم کرده ایم.

 

نام آوران بی مدعائی که با تهجد نیمه شب، تحفه روز را به ارمغان آوردند وبر سجاده سبز سنگر سماحت و سعادت را ارزانیمان کردند.

 

 درود خدا بر آزادمردان و شیرزنان این آب و خاک،  بر افراشته باد درفش دوستیشان و مستدام باد رزم و رشادتشان  بر قله قاف

 

سیدحرمت الله  موسوی مقدم پیشکسوت فعال رسانه ای

 

 

 

کد خبر 1219001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha