اجرای بیش از یک هزار و ۱۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شیراز

علیپور گفت: بیش از یک هزار و ۱۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج سپاه «بقیه الله (عج)» شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مجید علیپور، امروز سه شنبه (5 مهر) با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: بیش از یک هزار و 100 برنامه در هفته دفاع مقدس با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج سپاه «بقیه الله (عج)» شیراز برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه «بقیه الله (عج)» شیراز افزود: دلاوری های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس باید همواره در جامعه تقویت و ذکر شوند و در دوران دفاع مقدس شاهد مقابله با دشمن بودیم و اجازه اشغال حتی یک وجب از خاکمان را ندادیم.

وی اضافه کرد: در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود مشکلات زیاد و تقدیم شهدای فراوان شاهد کسب دستاوردهای بزرگ سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی برای ادامه مسیر انقلاب بودیم.

علیپور با گرامیداشت تقارن هفته دفاع مقدس  با بازگشایی مدارس عنوان کرد: از این تقارن برای آشنایی بیشتر دانش ‌آموزان و دانشجویان با فرهنگ دفاع مقدس، شهدا، ایثار، مقاومت و ایمان و اعتقاد به وعده‌ های نصرت الهی باید استفاده کنیم و تمامی دستگاه ‌ها وظیفه دارند در هفته دفاع مقدس به معرفی بیشتر دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس بپردازند.

وی اعلام کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه «بقیه الله (عج)» شیراز در این هفته به اجرای برنامه هایی همچون یادواره های شهدا، پرده خوانی شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، کتابخوانی، دیدار و تکریم خانواده های معظم شهدا، برگزاری مراسم شب شعر دفاع مقدس، برگزاری مراسم کوهپیمایی و پیاده روی خانوادگی، نشست های بصیرتی، میز خدمت، اجرای گروه سرود پاتوقی، خیابانی، طرح اکرام ایتام با همکاری کمیته امداد و ... می پردازد.

کد خبر 1219044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha