عبدالهی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی ویژه جوانان، نوجوانان و خانواده ها گفت: دوره های مهارت افزایی فرهنگی و هنری و توانمندسازی اجتماعی در شهرستان فریدن برگزار می شود.

«مریم عبدالهی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به برنامه های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور ارتقا سواد اجتماعی و مهارت افزایی فرهنگی و هنری اظهارداشت: سواد رسانه ای، فن بیان و گویندگی وآموزش مهارت های اجتماعی از جمله برنامه های آموزشی و فرهنگی این اداره با همکاری تشکل های مردمی برای رشد مردم شهرستان فریدن است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدن افزود: دوره آموزشی مقدماتی و پیشرفته فن بیان و گویندگی یکی از دوره های آموزشی در فصل تابستان بود که برای هنرمندان گروه های نمایشی شهرستان و عموم مردم به ویژه پیش بینی و اجرا شد.

 

وی آموزش سواد رسانه ای را به عنوان یکی از مقوله های مهم در شرایط فعلی جامعه و جنگ رسانه ای دشمن مهم خواند و اذعان داشت: با توجه به توسعه فضای مجازی و تبلیغات دشمن و لزوم توانمندسازی مردم برای شناخت توطئه سران ظلم، برگزاری نشست سواد رسانه ای اهمیت خاصی دارد.

عبدالهی اضافه کرد: دوره آموزشی توانمندسازی در حوزه اجتماعی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی فضای مجازی و همچنین عملکرد مناسب در عرصه جهاد تبیین عملیاتی و اجرا خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه آموزش و توانمندسازی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی به صورت فراگیر دنبال می شود، گفت: با ارائه طرح فرهنگی و جذب حمایت دولتی فعالیت هایی در این حوزه آغاز و تشکل های مردمی و انجمن ها همکاری می کنند.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدن برای هر گروه سنی موضوع آموزشی پیش بینی شده و متناسب با آنان برنامه اجرا می شود که برای گروه سنی کودکان و نوجوانان آموزش ها در قالب بازی و تفریح انجام می شود.

کد خبر 1219061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha