جبهه مقاومت با نظام سلطه سازگار نیست

حسینی با بیان اینکه جبهه مقاومت با نظام سلطه سازگار نیست زیرا نظام سلطه استوار بر دخالت و زورگویی است ولی مقاومت به ملتها توجه دارد،گفت: طبق الگوهای اسلامی باید در برابر ظلم کنار هم باشیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، سید« محمد حسینی»، در هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت با حضور اندیشمندان از کشورهای مختلف مجاهدان جبهه‌ی مقاومت مقامات ملی و استانی و شهرستانی در تالار مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه دامغان، با بیان اینکه امام عظیم الشان (ره) ر رأس مجاهدان در غربت هستند زیرا باید در راستای شناساندن معظم له باید تلاش کنیم، تاکید کرد: تبیین که رهبر معظم انقلاب اسلامی به ان اشاره دارند، شناساندن و انتقال آموزه‌های امام (ره) است.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تأکید براینکه تکریم و بزرگداشت مجاهدان در غربت ، آموزه دینی بشمار می رود و در قرآن کریم نیز بر گرامیداشت و تجلیل مجاهدان راه حق ناکید شده است ادامه داد:  بر اساس آیه قرآن کریم بندگان صالح خدا باید کسانی را که محبوب خدا هستند ، دوست بدارند.‌

 

وی با بیان اینکه امروز کسانی از جبهه مقاومت که در ایران هستند احساس غربت نمی کنند و در ایران احساس وظیفه نسبت به این افراد وجود دارد، تاکید کرد: جمهوری اسلامی پس از انقلاب حامی ملت فلسطین بود و یکی از دلایلی تبعید برخی فقها و چهره های دینی در دوره شاهنشاهی دفاع از ملت فلسطین بود.

 

حسینی بیان کرد: که رهبران حزب الله لبنان همیشه از دم مسیحایی امام راحل می گویند و آن را دلیل اخراج صهیونیسم از این کشور می دانند و انصارالله و حشد الشعبی نیز چنین دیدگاهی نسبت به ایران اسلامی دارند.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران قوای سه گانه در کنار هم هستند و دولت مردمی است و قالب دولتمردان از یادگاران نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

وی با بیان اینکه دولت با روحیه جهادی در خدمت مردم و مجاهدان فی سبیل الله است، افزود: روحیه جهادی همواره یکی از مهمترین ارکان موفقیت نظام ایران اسلامی بوده است.

 

حسینی اضافه کرد: امروز خوشحالیم که در کنار مذاکره در تمامی بخش های نظامی و رزمی نیز فعال هستیم.‌

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امروز مفتخریم که رییس جمهور ما علی رغم تمام سانسورهای امپراطوری های رسانه ای دنیا، با شجاعت تصویر زیبای حاج قاسم‌سلیمانی را به عنوان‌نماد مبارزه با تروربست در سازمان‌ملل متحد به تمام‌جهان معرفی می کند.

 

وی با اشاره به ترویج تظلم خواهی در سراسر جهان گفت: امروز در آمریکای لاتین یکی پس از دیگری کشورها به مقابله با آمریکا می پردازند و این منطق دیگر حیات  خلوت آمریکا نیست.

 

حسینی ابراز داشت: مقاومت حرکتی فراگیر است و روز به روز تقویت می شود و نظام سلطه تضعیف خواهد شد و این وعده الهی و امری محتوم است.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به عدالت خواهی جبهه حق اظهار داشت: جبهه مقاومت بر مبنای عدالت و مبارزه با ظلم حرکت می کند.‌

 

وی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت با نظام سلطه سازگار نیست زیرا نظام سلطه استوار بر دخالت و زورگویی است ولی مقاومت به ملتها توجه دارد، بیان کرد: طبق الگوهای اسلامی باید در برابر ظلم کنار هم باشیم.

 

حسینی در خصوص سالروز عملیات ثامن الائمه با رمز نصر من الله و فتح غریب، گفت: این عملیات آغازی بود بر پیروزی های بزرگ و این محقق نمی شد مگر در سایه وحدت و همبستگی بزرگ ارتش و بسیج و نیروهای مردمی.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اهمیت رویداد اربعین در بین ملتهای مسلمان گفت: آیین پیاده‌روی اربعین رزمایشی بین ملتهای مسلمان برای فتح قدس شریف است.

 

به گفته وی از ۸۰ کشور در روز اربعین جمع شده بودند که رزمایشی بین مسلمین برای فتح قدس شریف است.

کد خبر 1219083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha