پشتکار «فاطمه بدیعی» در تحقیق و پژوهش قرآنی الگوی بانوان قرآنی کاشان است

مسئول دارالقرآن الکریم اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: پشتکار «فاطمه بدیعی» در تحقیق و پژوهش قرآنی الگویی برای بانوان قرآنی کاشان است

سید عبدالرضا تولیت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از  شمال استان اصفهان با ابراز تاسف و تسلیت درگذشت بانوی نخبه قرانی کاشان گفت:  دکتر فاطمه بدیعی حافظ کل قرآن کریم، از اعضای هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان و از اساتید برجسته مؤسسه قرآن و عترت جامعه القرآن کاشان بود که ضایعه درگذشت وی بسیار تاسف انگیز بود.

 

مسئول دارالقرآن الکریم اداره تبلیغات اسلامی کاشان افزود: حیات طیبه و سیره علمی و عملی و سلوک اخلاقی استاد بدیعی همراه با صبر و تحمل و مقاومت در برابر بیماری و مشکلات ناشی از آن الگو و سرمشق بسیار خوبی برای جامعه قرآنی بویژه حافظان قرآن کریم است.

 

تولیت ادامه داد: نظم و دقت در امر داوری مسابقات قرآنی توأم با اخلاق حسنه و عشق و محبت وافر به شاگردان و احترام به پیشکسوتان و اساتید همراه با فضایل گوناگون اخلاقی از وی یک بانوی نمونه قرآنی ساخته بود.

 

این فعال قرآنی کاشان اظهار داشت: دلسوزی و فعالیت مستمر این بانوی نخبه در تدریس حفظ و علوم قرآن و روحیه بسیجی همراه با همت و پشتکار در تحقیق و پژوهش و تلاش علمی تا سطح دکترای علوم قرآن و حدیث از شاخصه های علمی استاد بدیعی بود که می تواند الکویی برای بانوان دارالمؤمنین کاشان باشد.

 

سید عبدالرضا تولیت ادامه داد: رحلت این بانوی نمونه قرآنی در ایام سوگواری رحلت پیام آور وحی حضرت محمد مصطفی (ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) و شهادت ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا(ع) ثلمه ای بزرگ به جامعه قرآنی کاشان وارد کرد.

کد خبر 1219095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha