شناسایی پیکر مطهر شهید «رمضانعلی میرزایی» پس از ۳۸ سال در سوادکوه/جزئیات مراسم وداع و تشییع اعلام شد

قزلباش از شناسایی پیکر مطهر شهید «رمضانعلی میرزایی» پس از ۳۸ سال در شهرستان سوادکوه خبر داد.

محمدباقر قزلباش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان سوادکوه استان مازندران،‌ با اشاره به شناسایی پیکر پاسدار وظیفه شهید «رمضانعلی میرزایی» اظهار کرد: پیکر مطهر این شهید چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین کشف و به میهن اسلامی بازگشت.
 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه افزود: شهید «رمضانعلی میرزایی » از لشکر ۲۵ کربلا بود که در ۱۲ اسفند ماه ۱۳۶۳، به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
 

قزلباش گفت: خبر بازگشت و شناسایی پیکر مطهر این شهید امشب با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران به خانواده این شهید عزیز اطلاع داده شد.
 

وی درباره جزئیات مراسمات این شهید بیان کرد: مراسم وداع با پیکر شهید میرزایی، چهارشنبه در ساری، پنج‌شنبه همراه با نماز مغرب و عشا در آستان امامزاده عبدالحق علیه السلام و تشییع روز جمعه ساعت 8 و 30 دقیقه از سپاه سواکوه برگزار می‌شود.
 

به گزارش شبستان، شهید رمضانعلی میرزایی از شهدای سرافراز روستای پیرنعیم شهرستان سوادکوه است که در ۱۲ اسفند سال ۶۳ در عملیات بدر، در جزیره مجنون به شهادت رسید.

کد خبر 1219097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha