تسلیت دهه نودی های آران و بیدگل به جوان ترین امام/ شمع ها در سوگ امام رئوف اشک ماتم ریختند

همزمان با شهادت امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، آیین خطبه خوانی و شمع گردانی خادمیاران رضوی آران و بیدگل در حرم امامزاده قاسم بن علی النقی(ع) برگزار شد.

خبرگزاری شبستان؛ آران و بیدگل/روح اله باقری؛

 

آیین خطبه خوانی و شمع گردانی خادمیاران رضوی آران و بیدگل همزمان با شهادت امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در حرم امامزاده قاسم بن علی النقی(ع) شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

در این مراسم که به همت دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل و با حضور یکصد خادمیار رضوی و جمعی از زائرین و مجاوران حرم باب المراد برگزار شد، مداحان اهل بیت با مرثیه خوانی و نوحه خوانی، فضایی روحانی و معنوی در صحن و سرای این امامزاده عظیم الشان به وجود آوردند.

 

عاشقان و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت، در این مراسم معنوی، با لاله های شمع روشن و زمزمه ی  «رضا جانم» و«یا امام رضا(ع)» در رثای امام رئوف اشک ماتم ریختند و ارادت خالصانه ی خود را به آن حضرت نشان دادند.

 

حضور کودکان و نوجوانان دهه نودی و هشتادی در ویژه برنامه «تسلیت به جوان ترین امام» جلوه ای خاص به این مراسم معنوی بخشیده بود.

 

توزیع سربندهای یا علی بن موسی الرضا(ع) بین عزاداران به ‌ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان، دود اسپندانه خادمیاران رضوی و عطر چای صلواتی در صحن باب المراد حال و هوای معنوی صحن‌های رضوی را متبادر می کرد.

 

همچنین شعر خوانی دو تن از نوجوانان دهه هشتاد و نودی حال و هوای بسیار حماسی و معنوی به مراسم بخشید و قلب‌های سوخته و دل های شکسته را منقلب کرد.

 

آیین شمع گردانی خادمیاران رضوی در صحن باب المراد آران و بیدگل با رایحه مهدوی و عطر ناب مهدویت و اجرای همگانی سوگواران با قطعه سلام فرمانده متبرک شد و در پایان این آیین از عزاداران با اطعام متبرک رضوی پذیرایی شد.

 

همچنین در حاشیه این اجتماع عظیم، مهدکودک و برنامه های رضوی ویژه کودکان دایر بود.

کد خبر 1219101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha