اطاعت از امام مسیر پیشرفت انسان را هموار می سازد

حجت الاسلام ابطحی گفت: اطاعت از ولایت و امامت مسیر پیشرفت انسان را برای سعادت و سربلندی هموار می سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «محمد صادق ابطحی« شامگاه سه شنبه( پنجم مهرماه) در گردهمایی خادمیاران رضوی اصفهان در محل میدان تاریخی نقش جهان اظهارداشت: ائمه معصومین(ع) نور واحد برای هدایت بشر و مایه امید برای انسان های خداجو بودند که نور و اندیشه های تابناک آنان امروز نیز مسیر هدایت و معنویت را فراهم ساخته و دنیا بدون امام نمی ماند.

 

استاد حوزه علمیه اصفهان افزود: مردم از وجود و رهبری امام زمان(عج) در مدیریت دنیای هستی بهره می گیرند که اطاعت پذیری از ایشان لازم و عشق به خاندان عصمت و طهارت در عمل مشخص خواهد شد.

 

وی با اشاره به نقش اطاعت پذیری،اظهارکرد: اطاعت از ولایت و امامت مسیر پیشرفت انسان را برای سعادت و سربلندی هموار می سازد و آنان که از این مسیر دور شدند، دچار خسران خواهند شد.

 

حجت الاسلام ابطحی با اشاره به خصوصیات امام رضا(ع) و شرایط امامت آن حضرت گفت: دشمن آن زمان مثل امروز به دنبال انحراف دین و حکومت خود بر مردم بود و امام رضا(ع) برنامه ریزی های آنان را نقش بر آب کرد.

 

اجتماع خادمیاران رضوی در اصفهان

 

خادمیاران رضوی از میدان انقلاب و گذر از چهارباغ فرهنگی اصفهان به سمت میدان نقش جهان شعرخوانی و عزاداری کردند که در این مسیر مردم نیز همراه آنان شدند.

 

کاروان خادمیاران رضوی در میدان تاریخی امام(ره) اصفهان عزاداری، شمع گردانی و مدیحه سرایی کردند و در بخشی از برنامه نیز  اهتزار پرچم جمهوری اسلامی انجام شد.

 

توزیع تبرکی آستان مقدس حضرت رضا(ع) از دیگر برنامه های این روز بود.

کد خبر 1219115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha