کتاب «بازگشت ایوب» رونمایی شد

آیین رونمایی از کتاب «بازگشت ایوب» به نویسندگی «کامران سحرخیز» در ۱۸۴ صفحه و در قطع رقعی برگزار شد.

حجت الاسلام «میثم زحمتکش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آیین رونمایی از کتاب «بازگشت ایوب» خبر داد و بیان کرد: این کتاب زندگی طلبه شهید «ایوب پورخوش سعادت» است که امروز(چهارشنبه، ۶ مهر) در پژوهشکده گیلان شناسی رشت برگزار شد.

 

مدیر نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان گیلان افزود: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام «غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه پشتیبانی دوکوهه و با روایتگری «بهروز جلایی» نماینده وزارت علوم در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه‌های گیلان همراه بود.


روی با اشاره به اینکه طلبه شهید ایوب پور خوش سعادت متولد 1340 در شهرستان فومن است گفت: این شهید دارای مدرک لیسانس الهیات و معارف اسلامی از مدرسه عالی شهید مطهری (ره) تهران بود.


حجت الاسلام زحمتکش تصریح کرد: بخشی از مصاحبه های این کتاب توسط «مریم میرزایی» و بخشی توسط حجت الاسلام «میثم زحمتکش» و بخش دیگری توسط «کامران سحرخیز» انجام شده است.

 

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه شروع مصاحبه و گفتگو از سال ۱۳۹۹ بوده و این فرایند تا سال ۱۴۰۱ به طول انجامید، طی این زمان سه ساله، پژوهشگران تاریخ شفاهی با ۲۵ نفر از افراد مختلف که به نحوی با این شهید مرتبط بودند مانند اعضای خانواده، دوستان، اهالی محل، شاگردان شهید در اتحادیه انجمن های اسلامی، همرزمان و حتی افرادی که اکنون به دلیل فعالیت های شغلی در سایر کشورها اقامت دارند، مصاحبه انجام دادند.

 

حجت الاسلام زحمتکش تصریح کرد: کامران سحرخیز نویسندگی این کار را که در  184 صفحه و در قطع رقعی منتشر شده است، بر عهده داشت.

کد خبر 1219145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha