موکب بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) روزانه پذیرای ۱۵۰۰ نفر در ایام پایانی صفر

محبوبه جبالبارزی گفت: همزمان با ایام پایانی ماه صفر در موکب به همت بچه مسجدی های عضو کانون روزانه یکهزار و ۵۰۰ لیوان چای و شربت توزیع شد.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح ویژه برنامه های پایان ماه صفر، گفت: در آستانه ورود با دهه پایانی ماه صفر به همت اعضای کانون مسجد و محله متناسب با این ایام با بیرق های عزا فضاسازی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: به مناسبت رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت امام رضا (ع) به مدت سه روز مراسم عزاداری برگزار شد.

 

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه این ایام، راه اندازی موکب بچه های مسجد بود که به مدت ۳ روز به همت اعضای کانون از عزاداران با چای، شربت و آب خنک پذیرایی شد.

 

جبالبارزی ابراز کرد: در این موکب به همت بچه مسجدی های عضو کانون روزانه یکهزار و ۵۰۰ لیوان چای و شربت توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اظهار کرد: طرح نان صلواتی از دیگر ویژه برنامه های تدارک دیده شده ایام پایانی ماه صفر بود که اجرا شد.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: به همین منظور با کمک های مومنانه اعضای کانون تعداد ۵۰۰ قرص نان خریداری شده و در بین خانوارهای نیازمند با حفظ کرامت انسانی توزیع شد.

کد خبر 1219167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha