فعالان کانون های مساجد با برپایی مجالس عزا عشق و ارادت خود به امام رضا (ع) را نشان دادند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از برپایی مجالس عزا همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) به همت فعالان کانون های مساجد استان اردبیل برای عرض عشق و ارادت به آن حضرت خبر داد.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون های مساجد استان اردبیل همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) با برپایی مجالس عزا عشق و ارادت خود را به آن حضرت نشان دادند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری دسته های عزاداری و نوحه خوانی در رثای آن امام همام از جمله برنامه های فرهنگی به همت فعالان کانون های مساجد است.

 

وی ادامه داد: ایستگاه های صلواتی و فرهنگی و پخش نذورات در مناطق مختلف استان به همت فعالان کانون ها مساجد برپا شد.

 

آمون اضافه کرد: تبیین اندیشه رضوی در برنامه های فرهنگی کانون های مساجد از دیگر فعالیت های بود که در آخرین روزهای ماه صفر به همت بچه های مسجد صورت گرفت.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: پویش تجلیل از خدمات نیروی انتظامی به عنوان دیگر اقدامات فرهنگی در راستای حمایت از پلیس برای جلوگیری از آشوب های اراذل و اوباش طی روزهای اخیر است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: برخی از کانون ها به دلیل همزمان شدن با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای نیز برگزار کردند.

 

کد خبر 1219213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha