لزوم تشکیل دبیرخانه دائمی کنگره شهدا در مازندران

سردار آزادی با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا یکی از نیازهای اساسی جمهوری است، گفت:دبیرخانه دائمی بزرگداشت شهدا باید در سطح استان مازندران و تک تک شهرستان‌ها ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار عبدالرضا آزادی صبح امروز چهارشنبه (۶مهر) در جلسه اعضای شورای سیاستگذاری کنگره شهدای استان مازندران، برگزاری کنگره شهدا را کاری عمیق برای شناخت بیشتر شهدا و انتقال پیام آنها دانست و اظهار کرد: برگزاری بزرگداشت یاد شهدا جامعه را در مقابل مشکلات مصون می‌کند.

 

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه هنر انقلاب اسلامی یکی از تاثیرگذارترین و مهم‌ترین ابزار انتقال پیام و مفاهیم انقلاب است، افزود: استفاده از زبان هنر بهترین راه انتقال مفاهیم شهداست.

 

وی گفت: همه نهادها وظیفه دارند برای برگزاری باشکوه‌تر و مردمی کردن برنامه‌های کنگره شهدا تلاش کرده و همچنین از تولیدات فاخر برای این کار بهره‌گیری کنند.

 

سردار آزادی برگزاری کنگره شهدا را فراتر از یادواره دانست که در سطح وسیع‌تر و عمیق‌تر برای انتقال فرهنگ است.

 

وی افزود: از نگاه رهبرمعظم انقلاب مهم‌ترین رسالت این کنگره انتقال پیام شهداست که باید به خوبی به جامعه و نسل جوان و نوجوان منتقل شود.

 

سردار آزادی با بیان اینکه بهترین و ارزشمندترین عبارات درباره دفاع مقدس و شهدا در بیانات مقام معظم رهبری آمده است معظم له بزرگداشت شهدا را یکی از نیازهای اساسی کشور می‌دانند، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری پیام شهدا نقطه مقابل جنگ نرم است.

 

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به اهمیت برگزاری کنگره شهدا پرداخت و خواستار تشکیل دبیرخانه  دائمی کنگره برای بزرگداشت شهدا در استان شد.

 

وی افزود: مازندران در همه صحنه‌ها به‌ویژه در هشت سال دفاع مقدس پرچمدار بوده است و انتظار می رود کار دفاع مقدس را کار دست اول بدانید.

کد خبر 1219251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha