۴ میلیون لیتر گازوئیل  قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

حسن پور از کشف چهار میلیون و ۱۴۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: همچنین ۲ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل زیر بار گوگرد در فردوس کشف شد.

حسین حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خراسان جنوبی اظهار کرد: طی ۶ ماهه نخست امسال چهار میلیون و ۱۴۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خراسان جنوبی کشف شده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی  گفت: از ابتدای امسال 11 فقره پرونده‌ قاچاق بنزین در تعزیرات خراسان جنوبی به ارزش ریالی ۹۷۳ میلیون و ۱۱۹ هزار ریال ثبت شده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: بیشترین پرونده‌های تعزیرات مربوط به فرآورده‌های نفتی از نوع قاچاق گازوئیل است، که در این حوزه دو هزار و ۴۲ فقره ورودی پرونده به ارزش ریالی  ۵۲۸ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال بوده است.

 

حسن پور در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان فردوس در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی تریلر مشکوک شدند که پس از توقف خودرو و بازرسی‌های لازم مقدار دو هزار و 800 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل زیر بار گوگرد کشف کردند.

 

حسن پور ادامه داد: متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان فردوس معرفی شد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان جنوبی در خاتمه تصریح کرد: شعبه پس از احضار متهم و رسیدگی های قانونی و احراز وقوع تخلف بر اساس مدارک و مستندات  موجود در پرونده، وی را به استناد بند پ ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا وارز به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 595 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1219255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha