هدف قرار دادن شهید سلیمانی در اغتشاشات اخیر نشانه تأثیرگذاری مکتب حاج قاسم است

سردار نظری گفت: اگر مکتب حاج قاسم در جامعه ساری و جاری باشد؛ دشمن دیگر نمی تواند برای پیاده نظام خود از جوانان ما استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، چهارشنبه(6 مهر) در نخستین جلسه ستاد برگزاری سومین سالگرد حاج قاسم، با اشاره به هدف قراردادن شهید سلیمانی در اغتشاشات اخیر توسط دشمنان؛ گفت: اینجا است که متوجه دوراندیشی مقام معظم رهبری درباره تأکید بر «مکتب حاج قاسم» می شویم.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه همانگونه که سپاه و بسیج و... مولود انقلاب و محصول دوراندیشی امام راحل بود؛ امروز «مکتب حاج قاسم» هم نشانه دوراندیشی رهبر حکیم انقلاب اسلامی است؛ افزود: اگر مکتب حاج قاسم در جامعه ساری و جاری باشد؛ دشمن دیگر نمی تواند برای پیاده نظام خود از جوانان ما استفاده کند.

 

 

وی با افزودن این مطلب که دشمن در اغتشاشات اخیر از غفلت ما در جهاد تبیین و شبهه زدایی استفاده کرد؛ تأکید کرد: نباید از مکتب حاج قاسم غفلت و به برگزاری سالگرد بسنده کرد لذا درخواست و اصرار داریم راهیان مکتب حاج قاسم روزانه انجام شود.

 

 

سردار نظری ادامه داد: زمانی که سردار در قید حیات بودند تمام معادلات دشمن را به هم می ریخت و آنان فکر کردند با شهادت ایشان، همه چیز تمام می شود اما بعد از اعلام مکتب توسط مقام معظم رهبری، دیدند جریان مکتب از وجود فیزیکی حاجی قاسم خیلی تأثیرگذارتر می شود و برای همین شخصیت حاج قاسم را می زند.

 

 

وی با تأکید بر این موضوع که حاج قاسم در دل آزادگان جهان نفوذ دارد و دشمن می داند و ما نباید بگذاریم دشمنان به اهداف خود درباره حاج قاسم برسند؛ گفت: لذا سالگرد سوم یک نماد و فرهنگ سازی است که باید تبدیل به جریان سازی شود.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اهمیت زیرساخت های لازم برای پذیرایی از زوار حاج قاسم در طول سال اعلام کرد: وزارت دفاع و استان های اصفهان، فارس و تهران درخواست زمین برای ساخت اقامتگاه دارند.

کد خبر 1219278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha