بازگشت پرستوی مهاجر به خانه

پیکر مطهر شهید «محمد مهاجر» پس از ۳۹ سال، تفحص شد و عصر امروز در جمع پرشور استقبال کنندگان مردمی در بجنورد، به خانه بازگشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ مراسم استقبال از این شهید تازه تفحص شده بجنوردی عصر امروز چهارشنبه (6 مهرماه) و با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم از میدان آزادگان مرکز خراسان شمالی آغاز شد.

 

پیکر مطهر شهید «محمد مهاجر» که پس از  ۳۹ سال فراغ و دوری از خانواده به خانه بازگشته، در جمع پرشور و شهید پرور مردم بجنورد تا مسجد انقلاب این شهرستان همراهی و در طول مسیر به جمعیت استقبال کنندگان افزوده می شد.

 

بر اساس اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی، مراسم وداع با این شهید امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد انقلاب این شهرستان برگزار می‌شود و همچنین مراسم تشییع پیکر این شهید روز پنج‌شنبه هفتم مهرماه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه از محل مسجد انقلاب بجنورد اعلام شده است.

 

شهید «محمد مهاجر» یکی از شهدای مفقودالاثر اهل روستای ازون بیجه بجنورد است که به تازگی شناسایی شده است. این شهید والا مقام  ۳۹ سال پیش و در زمانی که ۱۵ سال بیشتر نداشت همراه پدرش به جبهه رفت اما هیچ وقت بازنگشت.

 

شهید تازه تفحص شده در هشتم اسفند ماه سال ۶۲ و در منطقه عملیاتی خیبرمجنون به شهادت رسیده است.

 

 

کد خبر 1219318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha