دشمن با «مدیریت پندار» درصدد گمراه کردن جوانان است

حسینی پور با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی توفقیات ایران عزیز را در این ۴۳سال برنمی تابند، گفت: دشمن با «مدیریت پندار» درصدد گمراه کردن جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،سید محمود حسینی‌پور صبح امروز چهارشنبه (۶مهر) در جلسه اعضای شورای سیاست‌گذاری کنگره شهدای استان مازندران که در مجتمع اهل بیت(ع) ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس استان مازندران، اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدا فرصتی برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال تاریخ و پیشینه آن به نسل‌های آینده است.

 

استاندار مازندران افزود: اهداف شهدا راهنمای نسل‌های حاضر و آینده محسوب می‌شود و برای شناخت شهدا و پیمودن مسیر آنان نیاز به بصیرت است.

 

وی با بیان اینکه یکی از محوری‌ترین مفاهیم کنگره شهدا مقابله با تهاجم دشمنان است که باید در سطح وسیع و با کیفیت‌تر برگزار شود، تشکیل کارگروه متشکل از جوانان و نوجوانان در ذیل این کنگره و کمیته‌ها مهم دانست و گفت: ریشه جهاد تبیین الگوگیری از شهدا است.

 

حسینی‌پور احیاء حق و مبارزه با ظلم را مهم‌ترین خصوصیات شهدا دانست که در وصیت‌نامه آنها نیز آمده است، افزود: تاریخ دفاع مقدس سرشار از رشادت است که ضرورت دارد که به صورت منسجم و همه جانبه در گسترش فرهنگ دفاع مقدس و معارف و مفاهیم شهدا کوشید و این موضوع را به شیوه‌های مختلف به نسل جوان انتقال داد.

 

وی افزود: آمریکا با دسیسه‌های مختلف به دنبال متوقف کردن نظام جمهوری اسلامی است زیرا در یک سال گذشته ایران اسلامی به توفیقات مهم در عرصه بین‌المللی دست پیدا کرده است.

 

حسینی‌پور با بیان اینکه دشمن با «مدیریت پندار» درصدد گمراه کردن جوانان و نسل امروز است، ادامه داد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین در جامعه، باید ویژگی‌های شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت به‌ویژه برای جوانان تبیین و ترویج شود.

کد خبر 1219319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha