سرود«سلام فرمانده» مشق ولایتمداری دهه نودی ها است

ایرانمهر با بیان اینکه یکی از راه های انتقال درست مفاهیم و ارزش های ناب شهدا در قالب هنر است، گفت: دهه نودی ها با خوانش دسته جمعی سرود« سلام فرمانده» مشق ولایتمداری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، روح الله ایرانمهر امروز(۶مهر) در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس در اجتماع دهه نودی‌ها «سلام فرمانده» که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان، از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

 

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران افزود: دفاع مقدس گنجینه فراموش نشدنی است که بر اساس آموزه‌های دینی ما شکل گرفته است و باید به نسل‌های امروز و آینده منتقل شود.

 

ایرانمهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و بیان اینکه دفاع مقدس گنج است و باید آن را استخراج کنیم، گفت: ما وظیفه داریم در نشر ارزش‌های دفاع مقدس بکوشیم و یکی از راه های آن انتقال به دانش آموزان، کودکان و آینده سازان کشور است.

 

وی با بیان اینکه یکی از راه های انتقال درست مفاهیم و ارزش های ناب شهدا در قالب هنر است، تصریح کرد: سرود «سلام فرمانده» نمایش عشق و ارادت دهه نودی‌ها به ساحت امام عصر (عج) است که به زیبایی و باشکوه خاصی به اجرا درآمده است.

 

به گزارش شبستان،‌  این برنامه به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برگزار شد و دانش آموزان از نمایشگاه «ما مقاوم هستیم» بازدید کردند.

کد خبر 1219351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha