بساط فتنه‌گران با هوشیاری مردم جمع شد

عباسقلی‌زاده گفت: دشمنان به بهانه درگذشت یک شهروند می‌خواستند امنیت ایران را برهم بزنند اما با هوشیاری و اقتدار مردم، نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج، بساط فتنه‌گران جمع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «اصغر عباسقلی‌زاده» در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با الهام از مکتب عاشورا و مفاهیم عالی اسلامی و انسانی توانسته بر فتنه های مختلف دشمنان مغلوب شود.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که دشمنان به دنبال اجرای پروژه براندازی انقلاب از درون هستند، خاطرنشان کرد: در طول این 43 سال ایران نه‌تنها از طریق این توطئه‌ها ضعیف و سست نشده است، بلکه قوی‌تر از پیش رو به جلو حرکت می‌کند.

وی با اشاره به وقایع و اغتشاشات اخیر افزود: دشمنان داخلی و خارجی به بهانه درگذشت یک شهروند می‌خواستند امنیت ایران را برهم بزنند اما با هوشیاری و اقتدار مردم، نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج، بساط فتنه‌گران جمع شد.

عباسقلی‌زاده با انتقاد از اظهارات برخی از مسئولان درباره وقایع اخیر گفت: همه باید هوشیار باشیم و این افراد را به خوبی بشناسیم و در زمان انتخابات به نمایندگانی رأی بدهیم که در راستای منافع مردم حرکت کنند.

فرمانده سپاه عاشورا با ابراز تأسف از موضع‌گیری برخی چهره‌های سرشناس در خصوص اغتشاشات تاکید کرد: با مسئولان و سلبریتی‌هایی که در این اغتشاش عامل تحریک شده و امنیت مردم را برهم زدند باید به شدت برخورد شود تا این افراد بدانند امنیت مردم خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

کد خبر 1219467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha