ارائه خدمات در مانی «ای آر سی پی» با تعرفه دولتی در کاشان

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان، از انجام روش درمانی ای آر سی پی(ERCP) با تعرفه دولتی در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر سید امیرمسعود فرزادفر در گفت و گو با خبرنگاران گفت: روش درمانی ای آر سی پی با تعرفه دولتی در بیمارستان شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان انجام می شود.

 

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان افزود: این روش درمانی با استفاده از دستگاه آندوسکوپ و دستگاه های بروز و پزشکان فوق تخصص گوارش انجام می شود.

 

فرزادفر با اشاره به اینکه عمل ای آر سی پی (ERCP) برای مشخص کردن محل و برداشتن سنگ ها در مجاری صفراوی کاربرد دارد، اظهار داشت: این روش یک روش درمانی پیشرفته، با تکنیک بالا است که با ترکیب دو روش فنی " آندوسکوپی" و" فلوروسکوپی" انجام شده و برای درمان بیماری های مجاری صفراوی و پانکراس بدون جراحی شکم به کار می رود.

 

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان ادامه داد: انجام عمل درمانیERCP در واحد اکسترافیزیولوژی این مرکز با حضور یک تیم درمانی مجرب شامل پزشکان فوق تخصص گوارش، رادیولوژیست، متخصص بیهوشی و دستیار مجرب و با تعرفه دولتی انجام می شود.

 

وی، یکی از مهم ترین و شایعترین کاربردهای ERCP را خارج کردن سنگ های مجرای مشترک صفراوی بیان و تصریح کرد: بیمارانی که با مشکلات سنگ های مجاری صفراوی و پانکراس مواجه هستند، می توانند به پزشکان فوق تخصص گوارش این مرکز (که در کلینیک گوارش، بیماران را ویزیت می کنند) مراجعه کرده و بعد از انجام اقدامات تشخیصی لازم، در کوتاه ترین زمان بستری و عمل درمانی ERCP را انجام دهند.

 

 

کد خبر 1219484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha