هلال احمر هزینه درمانی ۱۵۰ بیمار نیازمند را پرداخت کرد

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان گفت: این جمعیت از ابتدای امسال تاکنون هزینه درمانی ۱۵۰ نفر از نیازمندان را از محل کمک های خیرین و نیازمندان پرداخت کرده است.

«محسن نوروزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: کمک هزینه درمان برای 150 نفر از افراد نیازمندی که مشکل درمانی از جمله بیماری صعب العلاج، ام اس، بستری، خرید دارو، تهیه تجهیزات پزشکی و در سایر بخش ها دچار مشکل بودند پرداخت شده است.

 

 

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان ضمن تشکر از کمک های خیرین در طول سال خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز بیماران جهت کمک به هزینه های درمانی و خرید برخی از اقلام پزشکی برای آنان، خیرین و شهروندان می توانند کمک های خود را در حوزه سلامت به هلال احمر شیروان تحویل دهند.

 

نوروزی با اشاره به اهمیت بحث سلامت اضافه کرد: موضوع سلامت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر حمایت کافی از بیماران صعب العلاج و سرطانی به عمل  نیاید، این قبیل افراد با مشکلات بیشتری مواجه خواهند شد.

 

وی با اعلام اینکه مهمترین اولویت جمعیت هلال احمر سلامت است، تصریح کرد: در این مقطع می بایست کمک حال دولت در کاهش هزینه های مردم باشیم که سیاست جمعیت هلال احمر تبعیت از سیاست های دولت است.

 

وی عنوان کرد: اساسا فلسفه وجودی سازمان داوطلبان نشان می‌دهد که ساماندهی سرمایه‌های مادی و معنوی برای یاری رساندن به نیازمندان بسیار حائز اهمیت است و حلقه اتصال توانمندان به نیازمندان بسیار مهم است به گونه‌ای که اگر این حلقه نباشد شاهرگ حیاتی اقدامات خیرخواهانه و بشردوستانه نیز قطع خواهد شد.

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که چهار هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر شهرستان هستند.

 

 

کد خبر 1219492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha