مشکلات استان ها در گردهمایی مدیران عامل تشکل ‌های قرآنی کشور بررسی می شود

اسلامی گفت: در گردهمایی مدیران عامل تشکل ‌های قرآنی کشور که در شیراز برگزار می شود مشکلات استان ها بررسی می شود و تصمیمات نهایی مورد جمع بندی قرار خواهد گرفت.

محمدحسین اسلامی، امروز پنج شنبه (7 مهر) در حاشیه گردهمایی مدیران عامل تشکل ‌های قرآنی کشور در شیراز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: اختتامیه این گردهمایی 2 روزه با هدف قرائت جمع‌ بندی نهایی برگزار خواهد شد و گردهمایی از صبح امروز در سالن کمیسیون های شورای اسلامی شهر شیراز آغاز شده و تا فردا عصر ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ های قرآنی فارس افزود: این گردهمایی روز جمعه از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن «شهید آیت ‌الله دستغیب» حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود و مدیر عامل و رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتحادیه تشکل ‌های قرآنی کشور و برخی از اساتید و سخنرانان کشوری با هدف بررسی و ارائه مباحث تخصصی جهاد تبیین ادامه خواهد یافت.

وی تاکید کرد: معرفی ظرفیت های قرآنی استان، برگزاری نشست آموزشی تخصصی سند چشم انداز، توانمندسازی و جهاد تبیین، شنیدن مشکلات استان ها، بررسی نحوه بازنگری اساس نامه اتحادیه های قرآنی استانی و ... از برنامه های این گردهمایی است.

اسلامی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه قرآنی گفت: دستگاه های دولتی در برون سپاری کارهای خود به مجموعه های مردمی قرآنی توجه ویژه ای ندارند و موضوعات قرآنی در سطح کلان کشور در اولویت اول قرار داده نمی شود.

حجت الاسلام محمد رحمانی، استاد حوزه و دانشگاه و دکترای حکمت متعالیه از دانشگاه خوارزمی هم در این گردهمایی تاکید کرد: در توسعه فرهنگ قرآنی و حجاب باید از سهل انگاری پرهیز کنیم و در اتحادیه های قرآنی باید با مدیریت مطلوب و اجرای مناسب عمل کنیم و برخورداری از تنوع برنامه ها در موسسات قرآنی باید در اولویت قرار بگیرد.

کد خبر 1219500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha