براداران باکری، از جمله مهمترین الگوهای نسل جوان امروز به شمار می روند

نوروزی گفت: براداران باکری، از جمله مهمترین الگوهای نسل جوان امروز به شمار می روند که ابعاد زندگی آنها باید بیشتر شناسانده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان آذربایجان غربی، علیرضا نوروزی، چهارشنبه (۶ مهر)، در آیین رونمایی کتاب «دلتنگی نام کوچک توست» در ارومیه افزود: براداران باکری، از جمله مهمترین الگوهای نسل جوان امروز به شمار می روند که ابعاد زندگی آنها باید بیشتر شناسانده شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی افزود: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تجلیل از فعالان این حوزه بوده و این رونمایی هم، تجلیل از مولف این کتاب به شمار می رود.

 

نوروزی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از چنین آثاری که در حوزه شناساندن یکی از الگوهای تربیتی دوران دفاع مقدس است، حمایت می کند که خرید این کتاب از جمله حمایت ها به شمار می رود.

 

وی افزود: در دوران دفاع مقدس با رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) فرهنگ ایثار و شهادت نهادینه شد و  اثرات آن تا به امروز و بعد از آن نیز ادامه خواهد داشت؛ از این رو ضرورت دارد رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن دوران را برای نسل امروز با برنامه‎ریزی منسجم و مستمر تبیین و تشریح کنیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت:شهیدان باکری در دوران دفاع مقدس در کنار دیگر شهدا، رشادت های بسیاری را خلق کرده اند که باید از هر زبانی از جمله زبان شعر و ادبیات برای تبیین این رشادت ها بهره برد.

 

گفتنی است؛ مجموعه شعر «دلتنگی نام کوچک توست» در مورد شهید حمید باکری به رشته تحریر درآمده است.

 

کد خبر 1219509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha